Г2, 1,6Д

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Г2, 1,6Д

Мнениеот scuba » Сря 05 мар 2008 16:50


По молба ма мой колега:

1. Има ли въпросния голф, ръчна помпа за подкачване на горивото?
2. Има ли бушон, който да изгори и да не подкачва гориво? И ако - ДА, къде се намира бушона




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Сря 05 мар 2008 18:45


допълнителна подкачваща помпа-няма.бушон-има за клапана на помпата и е при другите,под волана в ляво.5 или 6 от дясно на ляво,май 15 -ти номер,но то на капака си пише.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 05 мар 2008 18:46


По мое скромно мнение 1. Не; 2. Да, при другите бушони, отляво под волана.


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Г2, 1,6Д

Мнениеот tatenceto » Сря 05 мар 2008 21:14


scuba написа:По молба ма мой колега:

1. Има ли въпросния голф, ръчна помпа за подкачване на горивото?
2. Има ли бушон, който да изгори и да не подкачва гориво? И ако - ДА, къде се намира бушона
ако ел.бушона е здрав подайте директно + от акумулатора към клапъна на помпата и трябва да се чуе едно ЦЪК :) това е да се разбере дали отваря този клапън


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Сря 05 мар 2008 21:48


струва ми се ,че ако има проблем е свързан с връщане горивото в резервоара или дърпане на въздух.напиши точно какъв е проблема.ако е изгорял бушон въобще няма да пали,а както поставяш въпроса май не пали като престои по дълго време.както казваше колегата вентоман трябват ни кристални топки за да помагаме в такива случаи.


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Чет 06 мар 2008 10:12


ifidik написа:..май не пали като престои по дълго време...


Точно така. Като престои 8-10 часа, отказва да пали. Като я дръпнат пали без проблем. На какво може да се дължи?


Потребителски аватар
PESHERLAN
Мнения: 1112
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот PESHERLAN » Чет 06 мар 2008 10:28


Аз мисля че ако се сложи едно възвратно клапанче на горивото за да не връща нафтата нещата ще се оправят.Успех


Потребителски аватар
magician
Мнения: 123
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот magician » Чет 06 мар 2008 12:05


Да си провери маркучите на горивопровода-вероятно от старост са се напукали и връща горивото в резервоара.
Проблема е около мястото на стягане /при скобите/.Аз съм се сблъсквал със същия проблем,но при мен напукани бяха маркучетата между дюзите,то се вижда с просто око-беше протекла нафта по двигателя и при първоначално палене се налагаше да въртя по-продължително време.


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Чет 06 мар 2008 19:09


на мен пък точно на връх нова година ми скрои номер отказа да пали на стартер и се оказа клапъна на горивния филтър беше се скапъл и смучеше въздух и симптомите бяха подобни пали си цял ден но като преспи и неще. бутнеш пали :)


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Чет 06 мар 2008 20:10


И моя пасат имаше същите симптоми,но като смених горивен филтер и се оправи mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
baibiso
Мнения: 90
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 15:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот baibiso » Пет 07 мар 2008 21:32


Маркучи и филтър колега просто сменете маркучите от купето към филтъра и самия филтър другото е обяснено по горе :deal :deal :drive и после безаварийно от мен :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта