Колеги здравеите,прочетох доста теми и мнения както и описанията на дизеловите мотори на фолсваген,но това не ми стана ясно.При помпа-дюзите предполагам че е така,но не знам при другите как е,например ми мотора АGR?
Благодаря и поздрави на всички!
Всички дизели на Фолксваген ли са с директно впръскване?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- plamen_at
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 06 яну 2007 18:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
- Контакти:
Dimitko написа:Колега аз мисля че TDI означава Turbo-Diesel Intercooler(може и да бъркам).
Интересно значи това е някакъв мит, щото и аз така си мислех докато не си купих ТДИ и не се рагистрирах във този форум и се ограмотих малко.
Полезно е да се попрочита малко, тук има много разбирачи и доста неща се научават само трябва да имаш време да четеш

- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:Po starite sa predkamerni ama neznam ot koi tip/sori za latinitzata ama foruma i kompa ne6to praviat nomera/
Мисля че AAZ е Wirbelkammermotor a на двойките е Vorkammermotor.
Vorkammermotor e предкамерен.
Wirbelkammer не мога да го преведа но мога да ви сканирам едни илюстраций
тоест и двата вида са предкамерни но с различно разположение на камерата (или предкамерата

TDI е дизел с директно впръскване.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Brezel написа:Rabbit_TDI написа:Po starite sa predkamerni ama neznam ot koi tip/sori za latinitzata ama foruma i kompa ne6to praviat nomera/
Мисля че AAZ е Wirbelkammermotor a на двойките е Vorkammermotor.
Vorkammermotor e предкамерен.
Wirbelkammer не мога да го преведа но мога да ви сканирам едни илюстраций
тоест и двата вида са предкамерни но с различно разположение на камерата (или предкамерата)
TDI е дизел с директно впръскване.
Ако ти се занимава пусни един скан.Иначе единия тип предкамери са вихрови пък другия....

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
GOLF@ написа:VW е първата фирма въвела директно впръскване и това е 1.9 мотора.
Бе първата сполучливо вавела при леките коли


-
- Мнения: 419
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Rabbit_TDI написа:GOLF@ написа:VW е първата фирма въвела директно впръскване и това е 1.9 мотора.
Бе първата сполучливо вавела при леките колиИначе при камиони и кораби отдавна я има.При колите Фиат правят опит през 88 - ма и нищо не става.ФВ почват опитите от 91ва мисля - като основния проблем е шума и неспокойния ход и през 93 -та мисля вече го вкарват серийно.
Защо е имало такъв проблем при колите?
Проблемът го има още. Просто директно впръскване без турбо е немислимо в наши дни. От 1.9 мотор 64 кс. е неприемливо за клиентите. Същият клас бензин е 2 или 2.5 пъти по мощен.
Проблемът при директното впръскване е лошото смесообразуване, което не позволява високи обороти, а това означава намалена мощност. Предкамерните дизели позволяват до 5000 оборота, защото при тях смесообразуването е по-добро. От своя страна директното впръскване прави един мотор по-икономичен, което е и решаващо днес дали един мотор да се задържи на пазара или да отиде в историята.
Проблемът при директното впръскване е лошото смесообразуване, което не позволява високи обороти, а това означава намалена мощност. Предкамерните дизели позволяват до 5000 оборота, защото при тях смесообразуването е по-добро. От своя страна директното впръскване прави един мотор по-икономичен, което е и решаващо днес дали един мотор да се задържи на пазара или да отиде в историята.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти: