Всички дизели на Фолксваген ли са с директно впръскване?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Dimitko
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 05 фев 2007 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Всички дизели на Фолксваген ли са с директно впръскване?

Мнениеот Dimitko » Сря 16 яну 2008 23:45


Колеги здравеите,прочетох доста теми и мнения както и описанията на дизеловите мотори на фолсваген,но това не ми стана ясно.При помпа-дюзите предполагам че е така,но не знам при другите как е,например ми мотора АGR?
Благодаря и поздрави на всички!




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 16 яну 2008 23:46


При всички ТДИ е така - Turbocharger Direct Injection. При старите дизели не е точно така. AGR със сигурност е с директно впръскване.


Dimitko
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 05 фев 2007 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот Dimitko » Сря 16 яну 2008 23:51


Колега аз мисля че TDI означава Turbo-Diesel Intercooler(може и да бъркам).


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 16 яну 2008 23:54


Бъркаш, явно не си чел достатъчно във Дизеловия раздел, има специална тема за това какво значи TDI :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 17 яну 2008 0:12


Po starite sa predkamerni ama neznam ot koi tip :cry: /sori za latinitzata ama foruma i kompa ne6to praviat nomera/


Потребителски аватар
plamen_at
Мнения: 126
Регистриран на: Съб 06 яну 2007 18:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър
Контакти:

Мнениеот plamen_at » Чет 17 яну 2008 19:28


Dimitko написа:Колега аз мисля че TDI означава Turbo-Diesel Intercooler(може и да бъркам).

Интересно значи това е някакъв мит, щото и аз така си мислех докато не си купих ТДИ и не се рагистрирах във този форум и се ограмотих малко.
Полезно е да се попрочита малко, тук има много разбирачи и доста неща се научават само трябва да имаш време да четеш :wink:


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Чет 17 яну 2008 20:43


Rabbit_TDI написа:Po starite sa predkamerni ama neznam ot koi tip :cry: /sori za latinitzata ama foruma i kompa ne6to praviat nomera/


Мисля че AAZ е Wirbelkammermotor a на двойките е Vorkammermotor.

Vorkammermotor e предкамерен.
Wirbelkammer не мога да го преведа но мога да ви сканирам едни илюстраций

тоест и двата вида са предкамерни но с различно разположение на камерата (или предкамерата :lol: )

TDI е дизел с директно впръскване.


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Чет 17 яну 2008 21:25


Ако не ти представлява трудност ги сканирай. :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 17 яну 2008 21:31


Brezel написа:
Rabbit_TDI написа:Po starite sa predkamerni ama neznam ot koi tip :cry: /sori za latinitzata ama foruma i kompa ne6to praviat nomera/


Мисля че AAZ е Wirbelkammermotor a на двойките е Vorkammermotor.

Vorkammermotor e предкамерен.
Wirbelkammer не мога да го преведа но мога да ви сканирам едни илюстраций

тоест и двата вида са предкамерни но с различно разположение на камерата (или предкамерата :lol: )

TDI е дизел с директно впръскване.

Ако ти се занимава пусни един скан.Иначе единия тип предкамери са вихрови пък другия.... :?


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Чет 17 яну 2008 21:35


VW е първата фирма въвела директно впръскване и това е 1.9 мотора.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 17 яну 2008 21:39


GOLF@ написа:VW е първата фирма въвела директно впръскване и това е 1.9 мотора.

Бе първата сполучливо вавела при леките коли :) Иначе при камиони и кораби отдавна я има.При колите Фиат правят опит през 88 - ма и нищо не става.ФВ почват опитите от 91ва мисля - като основния проблем е шума и неспокойния ход и през 93 -та мисля вече го вкарват серийно. : vw fen


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Чет 17 яну 2008 21:53


Точно за серийното при леките автомобили говориме ;)


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Чет 17 яну 2008 21:56


Rabbit_TDI написа:
GOLF@ написа:VW е първата фирма въвела директно впръскване и това е 1.9 мотора.

Бе първата сполучливо вавела при леките коли :) Иначе при камиони и кораби отдавна я има.При колите Фиат правят опит през 88 - ма и нищо не става.ФВ почват опитите от 91ва мисля - като основния проблем е шума и неспокойния ход и през 93 -та мисля вече го вкарват серийно. : vw fen

Защо е имало такъв проблем при колите?


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Чет 17 яну 2008 22:17


Проблемът го има още. Просто директно впръскване без турбо е немислимо в наши дни. От 1.9 мотор 64 кс. е неприемливо за клиентите. Същият клас бензин е 2 или 2.5 пъти по мощен.
Проблемът при директното впръскване е лошото смесообразуване, което не позволява високи обороти, а това означава намалена мощност. Предкамерните дизели позволяват до 5000 оборота, защото при тях смесообразуването е по-добро. От своя страна директното впръскване прави един мотор по-икономичен, което е и решаващо днес дали един мотор да се задържи на пазара или да отиде в историята.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 17 яну 2008 22:25


То смесообразуването си е добро ,ама просто е "по-твърдо".Иначе то просто дизела си е с по-малка мощност от бензина заради оборотите.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 70 госта