Трудно палене на AHF Проблема разрешен
Трудно палене на AHF Проблема разрешен
Здарвейте колеги,търсех такава тема но не намерих ако е имало извинявам се. Става въпрос за ауди а3 AHF не стига ток до свещите,а те си работят като махна буксата на температурния датчик греят.Смених го въпросния датчик но промяна няма,днес смених и релето за подгряване и пак нямаше резултат.Колата без значение дали е студена или топла паленето става след 10 секундно въртене.Иначе колата си върви перфектно
Последна промяна от Sergo 23 на Пон 10 дек 2007 22:22, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
niks76 написа:колега центровката не е добре ,това е първото-на топло не може да върти по 10 сек;виж и компресията как е и наи довре ходи до някои които разбира на тди
Благодаряти колега за отговора,компресия не може да няма защото тя си пали единствено на компресия.Ток до свещите стига!!!!!А що се отнася за центровката имате ли възможност да ми препоръчате някой майстор, или да си отида в юнитрейд
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Sergo 23 написа:Благодаряти колега за отговора,компресия не може да няма защото тя си пали единствено на компресия.Ток до свещите стига!!!!!А що се отнася за центровката имате ли възможност да ми препоръчате някой майстор, или да си отида в юнитрейд
Мисля един Форумен майстор, ще ти бъде повече от полза от колкото сервиза който споменаваш.
Rabbit_TDI написа:Когато извадиш буксата на температурния датчик лисно ли пали?Тва само студена ли го прави ,или и топла?Ако е и при топла значи не е от свещите.
Да колега махам температурния датчик и пали без проблем.И студена и топла.Знам че не е от свещите защото съм ги пробвал и си работят всички
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Sergo 23 написа:Rabbit_TDI написа:Когато извадиш буксата на температурния датчик лисно ли пали?Тва само студена ли го прави ,или и топла?Ако е и при топла значи не е от свещите.
Да колега махам температурния датчик и пали без проблем.И студена и топла.Знам че не е от свещите защото съм ги пробвал и си работят всички
Е щом като махнеш буксата на температурния датчик пали без проблем

Rabbit_TDI написа:Sergo 23 написа:Rabbit_TDI написа:Когато извадиш буксата на температурния датчик лисно ли пали?Тва само студена ли го прави ,или и топла?Ако е и при топла значи не е от свещите.
Да колега махам температурния датчик и пали без проблем.И студена и топла.Знам че не е от свещите защото съм ги пробвал и си работят всички
Е щом като махнеш буксата на температурния датчик пали без проблемзнами е от там разковничето.
Съжалявам но не мога да те разбера,ако имаш в предвид че е от датчика не е защото гп смених вече
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 07 дек 2007 11:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Проблема (ако може така да се нарече) идва от компютъра. Той подава сигнал за включването на свещите в зависимост от температурата на охлаждащата течност (те се включват под 9 градуса) и съответно определя времето за тяхната работа. При моята печка (Audi 80 1.9 tdi) е същото. След като изключиш температурния датчик, компютъра си мисли, че е много студено и включва свещите за около 20 секунди (максималното време за тяхната работа). Някъде четох в мрежата, че може да се промени температурата на включване - демек от 9 градуса да се настрои на 15 градуса например с VAG-COM. Сега чакам лаптоп, и като дойде започвам да ръчкам. Много дразнещ дефект - от 5 до 10 градуса въртя по десетина секунди, а като застудее под 5 градуса пали като кибрит. Ако успея да направя нещо по въпроса ще пиша. Имам един позна с А6 2.5 tdi със същия проблем. Не мисля, че трябва да се прави някаква друга центровка.
dobrinb написа:Интресното е, че това което си написал не е съвсем така. Първо, подгряването се включва при доста по-ниска температура, поне под 5 градуса, а не под 9. Освен това, в случая ми се струва, че проблема не е същия като при теб.
И аз мисля че проблема е по различен от моя заштото при мен без значение от тенпературата върти по 10 секунди
Re: Трудно палене на AHF Проблема разрешен
Sergo 23 написа:Здарвейте колеги,търсех такава тема но не намерих ако е имало извинявам се. Става въпрос за ауди а3 AHF не стига ток до свещите,а те си работят като махна буксата на температурния датчик греят.Смених го въпросния датчик но промяна няма,днес смених и релето за подгряване и пак нямаше резултат.Колата без значение дали е студена или топла паленето става след 10 секундно въртене.Иначе колата си върви перфектно
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта