Трудно палене на AHF Проблема разрешен

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Sergo 23
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 21:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Трудно палене на AHF Проблема разрешен

Мнениеот Sergo 23 » Сря 05 дек 2007 17:59


Здарвейте колеги,търсех такава тема но не намерих ако е имало извинявам се. Става въпрос за ауди а3 AHF не стига ток до свещите,а те си работят като махна буксата на температурния датчик греят.Смених го въпросния датчик но промяна няма,днес смених и релето за подгряване и пак нямаше резултат.Колата без значение дали е студена или топла паленето става след 10 секундно въртене.Иначе колата си върви перфектно

Последна промяна от Sergo 23 на Пон 10 дек 2007 22:22, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 05 дек 2007 20:09


колега центровката не е добре ,това е първото-на топло не може да върти по 10 сек;виж и компресията как е и наи довре ходи до някои които разбира на тди


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 05 дек 2007 20:13


Когато извадиш буксата на температурния датчик лисно ли пали?Тва само студена ли го прави ,или и топла?Ако е и при топла значи не е от свещите.


Sergo 23
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 21:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Sergo 23 » Чет 06 дек 2007 10:05


niks76 написа:колега центровката не е добре ,това е първото-на топло не може да върти по 10 сек;виж и компресията как е и наи довре ходи до някои които разбира на тди

Благодаряти колега за отговора,компресия не може да няма защото тя си пали единствено на компресия.Ток до свещите стига!!!!!А що се отнася за центровката имате ли възможност да ми препоръчате някой майстор, или да си отида в юнитрейд


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 06 дек 2007 10:08


Sergo 23 написа:Благодаряти колега за отговора,компресия не може да няма защото тя си пали единствено на компресия.Ток до свещите стига!!!!!А що се отнася за центровката имате ли възможност да ми препоръчате някой майстор, или да си отида в юнитрейд


Мисля един Форумен майстор, ще ти бъде повече от полза от колкото сервиза който споменаваш.


Sergo 23
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 21:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Sergo 23 » Чет 06 дек 2007 10:08


Rabbit_TDI написа:Когато извадиш буксата на температурния датчик лисно ли пали?Тва само студена ли го прави ,или и топла?Ако е и при топла значи не е от свещите.

Да колега махам температурния датчик и пали без проблем.И студена и топла.Знам че не е от свещите защото съм ги пробвал и си работят всички


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 06 дек 2007 11:32


Sergo 23 написа:
Rabbit_TDI написа:Когато извадиш буксата на температурния датчик лисно ли пали?Тва само студена ли го прави ,или и топла?Ако е и при топла значи не е от свещите.

Да колега махам температурния датчик и пали без проблем.И студена и топла.Знам че не е от свещите защото съм ги пробвал и си работят всички

Е щом като махнеш буксата на температурния датчик пали без проблем :idea: знами е от там разковничето.


Sergo 23
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 21:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Sergo 23 » Чет 06 дек 2007 14:07


Rabbit_TDI написа:
Sergo 23 написа:
Rabbit_TDI написа:Когато извадиш буксата на температурния датчик лисно ли пали?Тва само студена ли го прави ,или и топла?Ако е и при топла значи не е от свещите.

Да колега махам температурния датчик и пали без проблем.И студена и топла.Знам че не е от свещите защото съм ги пробвал и си работят всички

Е щом като махнеш буксата на температурния датчик пали без проблем :idea: знами е от там разковничето.

Съжалявам но не мога да те разбера,ако имаш в предвид че е от датчика не е защото гп смених вече


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 06 дек 2007 14:17


Тва че си го сменил не е никаква гаранция.Ако това което казваш ,че с махането на буксата всичко се оправя ,незнам ква логика има да ровиш на други места :?


Sergo 23
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 21:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Sergo 23 » Пет 07 дек 2007 8:56


Rabbit_TDI написа:Тва че си го сменил не е никаква гаранция.Ако това което казваш ,че с махането на буксата всичко се оправя ,незнам ква логика има да ровиш на други места :?

Мислиш че проблема е от датчика които съм го сменил?Възможно ли е да са ми дали развален в юнитрейд


tsborissov
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 07 дек 2007 11:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот tsborissov » Пет 07 дек 2007 11:31


Проблема (ако може така да се нарече) идва от компютъра. Той подава сигнал за включването на свещите в зависимост от температурата на охлаждащата течност (те се включват под 9 градуса) и съответно определя времето за тяхната работа. При моята печка (Audi 80 1.9 tdi) е същото. След като изключиш температурния датчик, компютъра си мисли, че е много студено и включва свещите за около 20 секунди (максималното време за тяхната работа). Някъде четох в мрежата, че може да се промени температурата на включване - демек от 9 градуса да се настрои на 15 градуса например с VAG-COM. Сега чакам лаптоп, и като дойде започвам да ръчкам. Много дразнещ дефект - от 5 до 10 градуса въртя по десетина секунди, а като застудее под 5 градуса пали като кибрит. Ако успея да направя нещо по въпроса ще пиша. Имам един позна с А6 2.5 tdi със същия проблем. Не мисля, че трябва да се прави някаква друга центровка.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 07 дек 2007 11:49


Интресното е, че това което си написал не е съвсем така. Първо, подгряването се включва при доста по-ниска температура, поне под 5 градуса, а не под 9. Освен това, в случая ми се струва, че проблема не е същия като при теб.


Sergo 23
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 21:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Sergo 23 » Нед 09 дек 2007 17:01


dobrinb написа:Интресното е, че това което си написал не е съвсем така. Първо, подгряването се включва при доста по-ниска температура, поне под 5 градуса, а не под 9. Освен това, в случая ми се струва, че проблема не е същия като при теб.

И аз мисля че проблема е по различен от моя заштото при мен без значение от тенпературата върти по 10 секунди


Sergo 23
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 21:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Трудно палене на AHF Проблема разрешен

Мнениеот Sergo 23 » Пон 10 дек 2007 22:17


Sergo 23 написа:Здарвейте колеги,търсех такава тема но не намерих ако е имало извинявам се. Става въпрос за ауди а3 AHF не стига ток до свещите,а те си работят като махна буксата на температурния датчик греят.Смених го въпросния датчик но промяна няма,днес смених и релето за подгряване и пак нямаше резултат.Колата без значение дали е студена или топла паленето става след 10 секундно въртене.Иначе колата си върви перфектно


Sergo 23
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 21:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Sergo 23 » Пон 10 дек 2007 22:21


Първо благодаря на всички който писаха. Проблема вече е разрешен от човек от юнитрейд пренастроика на компа като му наведе данни че е автомат



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта