При студен старт кога се пали ..

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
toninio
Мнения: 58
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

При студен старт кога се пали ..

Мнениеот toninio » Пон 24 мар 2008 20:34


Здравеите колеги имам голф 1.9 ТДИ значи лампата за свещите ми гасне много барзо и кога палите смисъл като изгасне веднага ли или като чуете релето много ще сам ви благодарен :)




Vilio-SAXOTO
Мнения: 65
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Vilio-SAXOTO » Пон 24 мар 2008 20:45


като изгасне лампата палиш и след достигане на определена темперетура или определи обороти релето ще изключи подгрева,демек като запалиш,свещите ти ще работят още поне две три минути зависи от времето на околната среда...
при определините обороти имам предвид че като подадеш газ и минат 2500-3000 оборота свещите ще изключат но ако нее достатачно загрял двигатела и паднат под 2500-3000об/мин релето пак ще ги включи ;)


Потребителски аватар
toninio
Мнения: 58
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот toninio » Пон 24 мар 2008 20:58


благодаря ти много :P за отговора :) мерси още веднаж


Потребителски аватар
toninio
Мнения: 58
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот toninio » Пон 24 мар 2008 21:00


а когато е -5 например след като изгасне лампата трябва ли да изчакам да чуя релето кога ще изгасне и тогава да паля :D


Потребителски аватар
Ясер
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ясер » Пон 24 мар 2008 21:06


Изгасването на лапичката показва, че можеш спокойно да палиш, НО
аз лично моя голф, когато беше студено го палех след като изключеше релето.
Определено по-добре пали след пълно подгряване.

Последна промяна от Ясер на Пон 24 мар 2008 21:10, променено общо 1 път.


Vilio-SAXOTO
Мнения: 65
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Vilio-SAXOTO » Пон 24 мар 2008 21:07


toninio написа:а когато е -5 например след като изгасне лампата трябва ли да изчакам да чуя релето кога ще изгасне и тогава да паля :D
не те винаги си продалжават да работят след като си запалил,просто времето за което ще останат да работят зависи от околната среда ако е -5 двигателят по друдно ще достигне темперетура с която ще може да работи без нуждата от допалнително подгряване и времето за което ще останат да работят свещите ще е по-голямо :)


Потребителски аватар
toninio
Мнения: 58
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот toninio » Пон 24 мар 2008 21:10


мерси :)


Потребителски аватар
toninio
Мнения: 58
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот toninio » Пон 24 мар 2008 21:11


ако има още нешто ще питам пак :) :D:D:D


Vilio-SAXOTO
Мнения: 65
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Vilio-SAXOTO » Пон 24 мар 2008 21:42


Ясер написа:Изгасването на лапичката показва, че можеш спокойно да палиш, НО
аз лично моя голф, когато беше студено го палех след като изключеше релето.
Определено по-добре пали след пълно подгряване.
е ти си палил след 5 мин хахаха,когато правиш това сасипваш акумолатора,свещите греят мн по далго време отколкото при запален мотор :)


Потребителски аватар
Ясер
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ясер » Вто 25 мар 2008 13:27


Vilio-SAXOTO написа:
Ясер написа:Изгасването на лапичката показва, че можеш спокойно да палиш, НО
аз лично моя голф, когато беше студено го палех след като изключеше релето.
Определено по-добре пали след пълно подгряване.
е ти си палил след 5 мин хахаха,когато правиш това сасипваш акумолатора,свещите греят мн по далго време отколкото при запален мотор :)


Малко се обърка нещо ;)

Като дадеш на контакт след около 5-10 сек изгасва крушката, още около 10 секунди по-късно се чува как релето изключва. След което като се запали колата релето наново започва да работи и ми е направило впечатление , че зимата има няма една цигарка време - 4-5 минути , а лятото около 2-3 минути работи . В момента , в който изключи на момента се променят оборотите на двигатела.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Вто 25 мар 2008 16:50


Има няколко теми изчепателни за свещите ако се пуснете търсачката, ще ви е много полезна ;).


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 25 мар 2008 16:59


В една от тях има и един страхотен линк към tdiclub.com в който е описана пълната им проверка :wink:


Потребителски аватар
NIP
Мнения: 59
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Мнениеот NIP » Чет 27 мар 2008 0:17


tdiclub.com много полезно сайтче


Vilio-SAXOTO
Мнения: 65
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Vilio-SAXOTO » Чет 27 мар 2008 0:39


Ясер написа:
Vilio-SAXOTO написа:
Ясер написа:Изгасването на лапичката показва, че можеш спокойно да палиш, НО
аз лично моя голф, когато беше студено го палех след като изключеше релето.
Определено по-добре пали след пълно подгряване.
е ти си палил след 5 мин хахаха,когато правиш това сасипваш акумолатора,свещите греят мн по далго време отколкото при запален мотор :)


Малко се обърка нещо ;)

Като дадеш на контакт след около 5-10 сек изгасва крушката, още около 10 секунди по-късно се чува как релето изключва. След което като се запали колата релето наново започва да работи и ми е направило впечатление , че зимата има няма една цигарка време - 4-5 минути , а лятото около 2-3 минути работи . В момента , в който изключи на момента се променят оборотите на двигатела.
да несе бях сетил че това е нещо като защита при забравен контакт или нещо от сорта :)


Потребителски аватар
atashu
Мнения: 43
Регистриран на: Чет 20 дек 2007 14:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот atashu » Чет 27 мар 2008 20:44


аз паля като ми загасне лампата...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 67 госта