
При студен старт кога се пали ..
При студен старт кога се пали ..
Здравеите колеги имам голф 1.9 ТДИ значи лампата за свещите ми гасне много барзо и кога палите смисъл като изгасне веднага ли или като чуете релето много ще сам ви благодарен 

-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
като изгасне лампата палиш и след достигане на определена темперетура или определи обороти релето ще изключи подгрева,демек като запалиш,свещите ти ще работят още поне две три минути зависи от времето на околната среда...
при определините обороти имам предвид че като подадеш газ и минат 2500-3000 оборота свещите ще изключат но ако нее достатачно загрял двигатела и паднат под 2500-3000об/мин релето пак ще ги включи
при определините обороти имам предвид че като подадеш газ и минат 2500-3000 оборота свещите ще изключат но ако нее достатачно загрял двигатела и паднат под 2500-3000об/мин релето пак ще ги включи

- Ясер
- Мнения: 184
- Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Изгасването на лапичката показва, че можеш спокойно да палиш, НО
аз лично моя голф, когато беше студено го палех след като изключеше релето.
Определено по-добре пали след пълно подгряване.
аз лично моя голф, когато беше студено го палех след като изключеше релето.
Определено по-добре пали след пълно подгряване.
Последна промяна от Ясер на Пон 24 мар 2008 21:10, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
не те винаги си продалжават да работят след като си запалил,просто времето за което ще останат да работят зависи от околната среда ако е -5 двигателят по друдно ще достигне темперетура с която ще може да работи без нуждата от допалнително подгряване и времето за което ще останат да работят свещите ще е по-голямоtoninio написа:а когато е -5 например след като изгасне лампата трябва ли да изчакам да чуя релето кога ще изгасне и тогава да паля

-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
е ти си палил след 5 мин хахаха,когато правиш това сасипваш акумолатора,свещите греят мн по далго време отколкото при запален моторЯсер написа:Изгасването на лапичката показва, че можеш спокойно да палиш, НО
аз лично моя голф, когато беше студено го палех след като изключеше релето.
Определено по-добре пали след пълно подгряване.

- Ясер
- Мнения: 184
- Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Vilio-SAXOTO написа:е ти си палил след 5 мин хахаха,когато правиш това сасипваш акумолатора,свещите греят мн по далго време отколкото при запален моторЯсер написа:Изгасването на лапичката показва, че можеш спокойно да палиш, НО
аз лично моя голф, когато беше студено го палех след като изключеше релето.
Определено по-добре пали след пълно подгряване.
Малко се обърка нещо

Като дадеш на контакт след около 5-10 сек изгасва крушката, още около 10 секунди по-късно се чува как релето изключва. След което като се запали колата релето наново започва да работи и ми е направило впечатление , че зимата има няма една цигарка време - 4-5 минути , а лятото около 2-3 минути работи . В момента , в който изключи на момента се променят оборотите на двигатела.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
да несе бях сетил че това е нещо като защита при забравен контакт или нещо от сортаЯсер написа:Vilio-SAXOTO написа:е ти си палил след 5 мин хахаха,когато правиш това сасипваш акумолатора,свещите греят мн по далго време отколкото при запален моторЯсер написа:Изгасването на лапичката показва, че можеш спокойно да палиш, НО
аз лично моя голф, когато беше студено го палех след като изключеше релето.
Определено по-добре пали след пълно подгряване.
Малко се обърка нещо
Като дадеш на контакт след около 5-10 сек изгасва крушката, още около 10 секунди по-късно се чува как релето изключва. След което като се запали колата релето наново започва да работи и ми е направило впечатление , че зимата има няма една цигарка време - 4-5 минути , а лятото около 2-3 минути работи . В момента , в който изключи на момента се променят оборотите на двигатела.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта