дали е от интеркулера?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
moncho8920
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

дали е от интеркулера?

Мнениеот moncho8920 » Чет 03 апр 2008 2:14


Става вапрос за Венто 1.9ТДИ. Махнах му интерколера защото просто беше пробит, и вързахме турбото директно (без радиатора), ама нямам време да го оправя, а проблема се састои в това, че на трета предавка на 3500об. колата все едно спира. Стрелката на обортомера си седи там и край, повече неще :woooow: Същото се случва и на четвърта при 3000об., а на пета пак там на 3000 а и повече от 140км/ч неще. Чудя се дали е от интерколера, щото докато беше с него не помня дали ми е правила номера На първа и втора няма проблем, ама нататък като ги изредя и се ядосвам.
мерси предварително :help:
преместена
mod edit: group®




Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Чет 03 апр 2008 8:43


на това му се вика влизане в сервизен режим
демек датчика мери темп. на входящия въздух и ти реже квитанциитеслагай кулер веднага


Потребителски аватар
moncho8920
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот moncho8920 » Чет 03 апр 2008 11:33


TDI-RS написа:на това му се вика влизане в сервизен режим
демек датчика мери темп. на входящия въздух и ти реже квитанциитеслагай кулер веднага

е да ама датчика изобщо не е включен, а и ми казаха че е важна и диагностиката след това :?:


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Чет 03 апр 2008 13:04


кой датчик не е включен
братле, тука говорим за принудително пълнене и електроника, която следи всеки един етап
при тебе този с охлаждането е омотан
не знам какво се чудиш
просто компа ти реже надува и влизаш в сервизен режим


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 03 апр 2008 14:11


TDI-RS написа:кой датчик не е включен
братле, тука говорим за принудително пълнене и електроника, която следи всеки един етап
при тебе този с охлаждането е омотан
не знам какво се чудиш
просто компа ти реже надува и влизаш в сервизен режим

:да:


Потребителски аватар
Boyan Yordanov
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 16 авг 2006 13:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Boyan Yordanov » Чет 03 апр 2008 23:52


Ако беше просто 1,6тд проблема е ясен задръстен горивен филтър,случвало ми се е няколко пъти но тия тдита с тия компове.....Аз лично бих пробвал най елементарното....да сменя горивния филтър преди да предприема други мерки. :)


Потребителски аватар
moncho8920
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот moncho8920 » Пет 04 апр 2008 19:35


Водих я на диагностика за турбината, и си надува екстра. А за горивния: сменен е преди месец. А пустия компютър даваше грешка и не може да се свърже. А интерколера го слагам утре, дано стане нещо :???


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пет 04 апр 2008 19:39


като си сложиш датчика и всичко ще си дойде на мястото


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пет 04 апр 2008 23:28


ако сте свьрзали мястото на кулера с траби всичко си е нормално .губиш около 5-10коня .в това сьстояние на колата и два кулера да сложиш пак ще забива .....
НЕ Е ОТ КУЛЕРА НЕ Е ОТ IAT

И КОЛЕГА КВА ДИАГНОСТИКА БЬЛНУВАШ
(А пустия компютър даваше грешка и не може да се свърже)


Потребителски аватар
moncho8920
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот moncho8920 » Съб 05 апр 2008 15:33


[quote="kombito-tdi"]ако сте свьрзали мястото на кулера с траби всичко си е нормално .губиш около 5-10коня .в това сьстояние на колата и два кулера да сложиш пак ще забива .....
НЕ Е ОТ КУЛЕРА НЕ Е ОТ IAT
e ок, а според тебе колега от какво се получава цялата работа, защото не ми стана ясно :?:


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Нед 06 апр 2008 22:30


знам ли . вьзможности много...


Потребителски аватар
MMT2
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот MMT2 » Нед 06 апр 2008 23:03


kombito-tdi написа:знам ли . вьзможности много...


Викаш първо да ти дадем така едни редовни 100лв., че да не ги дадем на някой друг пък ти после ще намериш причината...

Човека има нужда от помощ, а тука само кожодери...
:x :x :x


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пон 07 апр 2008 8:32


о идиотчето е 6 мнения мноо си компетентен бре
земи си ги погледни едно няма свясно
иди ти му направи колата
мафията пак работи :lol:


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пон 07 апр 2008 11:42


пиша по-учтиво
за тази повреда с диагностиката и отстраняването и взимам 30лв :lol:


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Пон 07 апр 2008 14:20


kombito-tdi написа:мафията пак работи :lol:


А аз 50лв :lol:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], MapTo_D и 80 госта