Пасат 5 2001г.
Пасат 5 2001г.
Здравейте,купих си Пасат 5 ударен(без поражения на двигателя).Като го запалихме изгаснаха всички лампи по таблото без тази на аербека(защото имам два изкочили)но след 5-6 секунди светва лампичката за потгряването и почва да мига.Какъв може да е проблема?А между другото малко трудничко пали двигателя.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
И само да вметна че Пасат-а е Б5.5. ЦЪК
Здравейте,днес ходих да я закачат на компютар и даде няколко грешки:
1. Датчик разпределителен вал
2. Датчик EGR
3. Датчик входящ въздух
4. Неправилна работа на стоп машинката
5. Датчик за охлаждане на горивото
Този монтьор ме посаветва да накисна и почистя много добре EGR и можело да се оправят другите грешки. Защото другите датчици които давали грешки работели заедно с EGR и за това може би и те дават грешка.Но дали е така?Моля за съвет какво да правя по нататък.
1. Датчик разпределителен вал
2. Датчик EGR
3. Датчик входящ въздух
4. Неправилна работа на стоп машинката
5. Датчик за охлаждане на горивото
Този монтьор ме посаветва да накисна и почистя много добре EGR и можело да се оправят другите грешки. Защото другите датчици които давали грешки работели заедно с EGR и за това може би и те дават грешка.Но дали е така?Моля за съвет какво да правя по нататък.
Последна промяна от aldin на Чет 01 май 2008 13:12, променено общо 1 път.
Здравейте,днес смених стоп машинката но не се оправиха работите.
Пак си показва същите 5 грешки включително и стоп машинката,даже свалих екологията и я почистих (имаше много нагар и не беше затворен клапана нацяло).Дори компютара не иска изобщо да изчисти грешките.Казаха ми че грешките са постоянни и за това не искат да се чистят или има скъсан кабел при удара на колата или е прескочил някои зъб на разпределителния вал,и трябва да се пробва със смяна на датчиците един по един за да се види кои е проблемния.

Пак си показва същите 5 грешки включително и стоп машинката,даже свалих екологията и я почистих (имаше много нагар и не беше затворен клапана нацяло).Дори компютара не иска изобщо да изчисти грешките.Казаха ми че грешките са постоянни и за това не искат да се чистят или има скъсан кабел при удара на колата или е прескочил някои зъб на разпределителния вал,и трябва да се пробва със смяна на датчиците един по един за да се види кои е проблемния.
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Колега няма такова твърдение като постоянни грешки... Всичко е оправимо, но ако някой не успее да ги отстрани, може и така да се извини... На педала на спирачката имаш 2 машинки/както ги наричаш ти/... Мислиш ли че си сменил повредената, за да ти набива пак грешка на датчика... После след като е имало толкова нагар на ЕГР-а, и не е бил затворил добре, и оправляващият клапан на ЕГР-а май е за почистване, а ако не успете да го накарате да работи, ще трябва и да го смените...
Успех...
Успех...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта