Менене на обороти 1.6тди Б3

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kokolino
Мнения: 38
Регистриран на: Пон 19 ное 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Менене на обороти 1.6тди Б3

Мнениеот kokolino » Чет 15 май 2008 17:01


Колеги здравейте.Проблема ми е следния.Сутрин когато запаля колата нямам проблеми с оборотите но когато загрее до 90градуса и падат чак се тресе колата и немога да си обясня защо става така като се има в предвид че правих помпата,дюзите,центовка и пак така.Моля някой ако има обяснение за това да помага.Мерси предварително.




Потребителски аватар
moncho8920
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот moncho8920 » Чет 15 май 2008 17:15


Термостат нещо... :dontknow:


ceko1993
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот ceko1993 » Чет 15 май 2008 19:50


Колега ,а като върнеш смукача(обогатителя) на студен двигател има ли гопак тоя проблем


Потребителски аватар
kokolino
Мнения: 38
Регистриран на: Пон 19 ное 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

?

Мнениеот kokolino » Чет 15 май 2008 19:57


ceko1993 написа:Колега ,а като върнеш смукача(обогатителя) на студен двигател има ли гопак тоя проблем

Колега вопще не съм дърпал обогатителя ни зиме ни лете незнам защо но като загрее и падат много оборотите.


ceko1993
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот ceko1993 » Чет 15 май 2008 20:28


Хм :?: а би трябвало да е обратното.Пробвай на загрят двг да увеличиш оборотите - зад помпата има едно болче( с пружинка под него) като завиваш се увеличават.Ако ништо не се получи :roll: нямам друга идея , някой по компетентен да каже :idea:


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Чет 15 май 2008 20:53


ceko1993 написа:Хм :?: а би трябвало да е обратното.Пробвай на загрят двг да увеличиш оборотите - зад помпата има едно болче( с пружинка под него) като завиваш се увеличават.Ако ништо не се получи :roll: нямам друга идея , някой по компетентен да каже :idea:

:gruebel да това болче наистина ще увеличи оборотите но не съм сигурен дали може просто така да си го върти колегата,защото то е за сместа на празен ход ма нищо не пречи да се пробва,но внимателно трябва да броиш колко оборота въртиш за да може да го върнеш при евентоална издънка mhihi


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пет 16 май 2008 6:49


Според AutoData това болтче е за регулиране на оборотите на празен ход :D


Потребителски аватар
kokolino
Мнения: 38
Регистриран на: Пон 19 ное 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

?

Мнениеот kokolino » Пет 16 май 2008 18:39


Значи пробвал съм го това болче с прожинката като загрее колата го нагласям на норнални обороти и като я запаля сутринта са много високи.


Потребителски аватар
jeriko
Мнения: 193
Регистриран на: Съб 01 дек 2007 21:41
Автомобил: passat
Двигател: 1.9 TDI ATJ 2000
Местоположение: Търговище

Мнениеот jeriko » Пон 19 май 2008 18:53


и моя двигател е така малко му падат оборотите когато е на 90 градуса и аз незнам от какво може да е ама несам го пипал студен е добре, когато загрее (повечето карам извън градско) ,и когато освободя от скорост малко тресе



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dtony и 75 госта