golf 4 tdi помпа дюза 101 ps

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
titko
Мнения: 329
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 15:22
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

golf 4 tdi помпа дюза 101 ps

Мнениеот titko » Пет 29 фев 2008 16:14


Здравейте колеги, от скоро съм с такъв двигател годината на колата е 2003, имате ли впечатления от този двигател, и ако да то какви?Благодаря предварително за всички мнениея и коментари




Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Пет 29 фев 2008 16:54


Впечатленията ми са отлични, малко шумничък е, но пък е сравнително икономичен (аз съм с Бора комби, и при мен не е особено икономичен заради теглото и автомата), лесен за обслужване, доста еластичен и пъргав. Питай нещо конкретно.


titko
Мнения: 329
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 15:22
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот titko » Пет 29 фев 2008 17:07


Благодаря,че се отзова колега, вече до болка познатия въпрос- какво да му сменя- на тези 84 000 км? С какво масло да го карам?
благодаря предварително :roll:


Потребителски аватар
N0rdisk
Мнения: 102
Регистриран на: Вто 14 мар 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот N0rdisk » Пет 29 фев 2008 17:12


Kalin72 написа:Малко шумничък е, но пък е сравнително икономичен .


Абсолютно съм съгласен с колегата. Моя Голф е с този двигател обаче на мен ми идва малко бавен.
Иначе ако не се вече сменени филтри, ремъци и масла действай.
Успех


titko
Мнения: 329
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 15:22
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот titko » Пет 29 фев 2008 17:17


Колега - N0rdisk , колко ще ми излезе смяната на консумативите(обявиха ми сума - 1200 лв за ремъци масла филтри + водна помпа) това не е ли малко мнооого ? + 200 лв за работа ... :roll: :roll:


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Пет 29 фев 2008 17:23


titko написа:Благодаря,че се отзова колега, вече до болка познатия въпрос- какво да му сменя- на тези 84 000 км? С какво масло да го карам?
благодаря предварително :roll:

Маслото - задължително да е по стандарта на VW 505.01 или заместващите го. Сменяй го на 10-15К километра или веднъж годишно. Филтрите - добре е да са ОЕМ на Man или Mahle. Въздушния като го отвориш, слагай нов и не го пипай 40К километра (20К ако караш в голям и мръсен град с висока запрашеност).
Задължително е като сменяш ангренажния ремък, да сложиш такъв от призната марка, също така следи дали ще ти сменят обтегачите, водната помпа и болтовете на двигателя.


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Пет 29 фев 2008 17:26


Моя Голф е с този двигател обаче на мен ми идва малко бавен.

Мислил ли си за едно чипче? Само чип, без дюзите - фабричните са отлични за чипосване +1 (справка - rocketchip.com). Аз се замислям, и ще го направя скоро :)


Потребителски аватар
DiMiTaR_k
Мнения: 281
Регистриран на: Сря 27 юни 2007 11:29
Автомобил: VW Golf MK5
Двигател: R32 DSG
Местоположение: Сопот/София

Мнениеот DiMiTaR_k » Пет 29 фев 2008 17:51


:welcome_to_group Имам такова Голфче вече над година и мога да кажа, че съм супер доволен (да чукна на дърво) от съотношението вървеж/разход.Като цяло динамичен мотор, по-скъпа поддръжка.Със здраве да си го караш и много безаварийни километри.


titko
Мнения: 329
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 15:22
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот titko » Пет 29 фев 2008 17:54


трябва ли да се сменя водната помпа? и това което посочих като цифра реална цена за ремонт ли е ? - 1 200 лв за части,който посочих горе?


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Пет 29 фев 2008 18:01


Не, не е задължително да сменяш водната помпа, но след като се разкулачи мотора за смяна на ангренажен ремък, добре е да се смени и водната помпа - с един куршум два заека :) А и самата тя като цена е много евтина, незнам в БГ как е, но тук е около $50, предполагам няма да е по-скъпа.
Ето ти кит за моя двигател, кода е BEW, предполагам в Европа кодовете за ПД са различни, но общо взето двигателите са еднакви.
http://www.worldimpex.com/parts/genuine ... 52777.html
Цената е $200, което е 260 лева. До 1200 лева незнам какво ще му правят на тоя двигател....маслата и филтрите ще са ти към 200 лева още и останалото ако е за труд...мноооого ми се вижда.


titko
Мнения: 329
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 15:22
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот titko » Пет 29 фев 2008 18:11


и аз малко се изненадах като чух тази сума, за това Ви питам да си кажете мнението ? тъй като да си призная не съм в час ? :roll:


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Пет 29 фев 2008 18:19


Ако питаш мен, смени сервиза. Най-добре се обърни към някой добър майстор с опит в работата по двигателите, най-вече смяна на ангренажен ремък. Кой е тоя добър майстор в София или наоколо, нямам идея, надявам се тук пишещите да кажат. Имай в предвид, че смяната на ремъка и помпата, и изобщо обслужването на двигателя не е космическа наука, но все пак изисква опит и малко повече четене по форумите :) Там е пълно в инструкции кое как :)


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пет 29 фев 2008 21:58


Ако си сигурен че това са му действителните километри /провери на VAG-COM дали ще си каже/ спокойно може да смениш само ремъка без да пипаш нищо друго! Това не важи за маслата и филтрите де :wink:


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Пет 29 фев 2008 22:08


спокойно може да смениш само ремъка без да пипаш нищо друго

Не мислиш ли, че ремъка не е критичната част в системата, а ролките и обтегача? Досега не съм чувал за СКЪСАН ремък на съвременен дизелов двигател, но за счупени ролки и заминали обтегачи - колкото искаш.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пет 29 фев 2008 22:26


Не знам какво е критично,но на първа смяна на ангренаж /ако километрите са реални значи е първа/ аз не бих сменил заводските ролки и помпа който имат ресурс поне за 2 ремъка ! На моя Голф като го взех на 160 000 /недоказани/ и го закарах за сервизиране майстора /ама майстор дето се е доказал професионално а не незнаен/ ми каза че според него няма нужда да се сменят помпата и ролките и ги оставихме така а вече идва време за следващата смяна....безаварийно :wink: Не казвам на колегата в никакъв случай да не ги сменя а просто че не е абсолютно задължително !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта