Теч от турбото. Защо ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
passat_1.6TdI
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 22 май 2008 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Теч от турбото. Защо ?

Мнениеот passat_1.6TdI » Вто 10 юни 2008 10:18


Здравейте колеги искам да ви попитам възможно ли е като турбото се е омазало отстрани с масло това да е защото си е отишъл семеринга? БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛО :!: :!: :!:




Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 10 юни 2008 10:22


А да не е от тръбичките (пълнеща-празнеща).


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Вто 10 юни 2008 10:40


Къде отстрани, на входа за въздух от студената част или на изхода от към топлата? Дай нещо по-подробно, така няма кой да ти каже. Ако е от към студената и тръбата се е откачила леко или изпуска скобата е възможно, тъй като е нормално турбината да пуска масло към интеркулера.


Потребителски аватар
passat_1.6TdI
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 22 май 2008 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот passat_1.6TdI » Вто 10 юни 2008 11:14


Не е от трабичките а е от самото турбо отстрани забражих да кажа че мотора е 1,6 тди 82к.с. RA.


Потребителски аватар
eeedddeee
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот eeedddeee » Вто 10 юни 2008 18:02


Ventoman написа:А да не е от тръбичките (пълнеща-празнеща).


Колега с този израз майстора Ventoman леко казано те занася, защото доколкото съм запознат турбото няма семеринги . А омасляването при всички случаи не е на добре, ако харчи много масло замисли се за ремонт на турбина или смяна.
На първо време може да свалиш маркуча след турбината който води към смукателни тръби и да провериш колко е омаслено, ако има масло и то доста проблем Има.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Вто 10 юни 2008 21:51


eeedddeee написа:
Ventoman написа:А да не е от тръбичките (пълнеща-празнеща).


Колега с този израз майстора Ventoman леко казано те занася, защото доколкото съм запознат турбото няма семеринги . А омасляването при всички случаи не е на добре, ако харчи много масло замисли се за ремонт на турбина или смяна.
На първо време може да свалиш маркуча след турбината който води към смукателни тръби и да провериш колко е омаслено, ако има масло и то доста проблем Има.


Аз не разбрах къде Вентоман е споменал за семеринги?
Той визира захранващата маслена магистрала и отвеждащата.
Като ти е изцапан г.за може ли човек да резбере дали си сядъл на нещо или ти е от г.за?Шегувам се но е така.

При мен например ми цапаше от армирания маркуч.
Колега огледай и всмукателните колектори че и от там почват да текат и цапат надолу.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 10 юни 2008 22:15


:lol: :lol: :lol:

До сега съм сменил точно 4бр. тръбички (пълнещи) поради подбити лещи .
Сега да не ми се хване някой за думите и да се изрази "какви лещи бе , това да не са очи или леща с чубрица и чесън" , ще трябва да просвеля хората който не знаят .

На края на тъбичката , от към турбината има въртяща се конусовидна "леща" . Даже като ги поръчвам новите , две за АЛХ ми дойдоха само с коносовиден накрайник , като спирачните тъбички , а не с лещи .

Та едната кола беше изхвърлила 1,6л. масло от там , и колата отдоло беше оляна цялата . Даже си беше хвъляла на "дупето" (задна броня и номер) .

Нали първо трябва да огледаме дали на жената и се е подул корема защото е бременна , и чак тогава да и правим секцио :D

Все пак рециклираме и турбини , а и гаранция даваме . Не ядем доматите с колците .

Със здраве и успех с ремонта .

Последна промяна от Ventoman на Вто 10 юни 2008 22:16, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
eeedddeee
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот eeedddeee » Вто 10 юни 2008 22:16


:oops: извинявам се за недоглеждането :oops:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 13 юни 2008 9:54


а за които не му се сменя тръби4ка заради поизносена "леща"(аз го знам с друго име) се нагрява метала по4ти до 4ервено и се оставя сам да истине -после е готово пак за употреба


dymbo
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 28 апр 2007 19:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: A3 1.6 fsi 116ps BLF

Мнениеот dymbo » Съб 14 юни 2008 9:29


Ventoman написа::lol: :lol: :lol:

До сега съм сменил точно 4бр.

Със здраве и успех с ремонта .


А ще ни кажеш ли кои тръбички се запушват пълнеща или празнеща , че моита празнещата е добре ама другата не мога да я проверя и не съм сигурен за нея??



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: iwan33, Mastoy и 68 госта