Теч от турбото. Защо ?
- passat_1.6TdI
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Теч от турбото. Защо ?
Здравейте колеги искам да ви попитам възможно ли е като турбото се е омазало отстрани с масло това да е защото си е отишъл семеринга? БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛО

- passat_1.6TdI
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Ventoman написа:А да не е от тръбичките (пълнеща-празнеща).
Колега с този израз майстора Ventoman леко казано те занася, защото доколкото съм запознат турбото няма семеринги . А омасляването при всички случаи не е на добре, ако харчи много масло замисли се за ремонт на турбина или смяна.
На първо време може да свалиш маркуча след турбината който води към смукателни тръби и да провериш колко е омаслено, ако има масло и то доста проблем Има.
- Andonov
- Мнения: 3929
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
eeedddeee написа:Ventoman написа:А да не е от тръбичките (пълнеща-празнеща).
Колега с този израз майстора Ventoman леко казано те занася, защото доколкото съм запознат турбото няма семеринги . А омасляването при всички случаи не е на добре, ако харчи много масло замисли се за ремонт на турбина или смяна.
На първо време може да свалиш маркуча след турбината който води към смукателни тръби и да провериш колко е омаслено, ако има масло и то доста проблем Има.
Аз не разбрах къде Вентоман е споменал за семеринги?
Той визира захранващата маслена магистрала и отвеждащата.
Като ти е изцапан г.за може ли човек да резбере дали си сядъл на нещо или ти е от г.за?Шегувам се но е така.
При мен например ми цапаше от армирания маркуч.
Колега огледай и всмукателните колектори че и от там почват да текат и цапат надолу.
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
До сега съм сменил точно 4бр. тръбички (пълнещи) поради подбити лещи .
Сега да не ми се хване някой за думите и да се изрази "какви лещи бе , това да не са очи или леща с чубрица и чесън" , ще трябва да просвеля хората който не знаят .
На края на тъбичката , от към турбината има въртяща се конусовидна "леща" . Даже като ги поръчвам новите , две за АЛХ ми дойдоха само с коносовиден накрайник , като спирачните тъбички , а не с лещи .
Та едната кола беше изхвърлила 1,6л. масло от там , и колата отдоло беше оляна цялата . Даже си беше хвъляла на "дупето" (задна броня и номер) .
Нали първо трябва да огледаме дали на жената и се е подул корема защото е бременна , и чак тогава да и правим секцио
Все пак рециклираме и турбини , а и гаранция даваме . Не ядем доматите с колците .
Със здраве и успех с ремонта .
Последна промяна от Ventoman на Вто 10 юни 2008 22:16, променено общо 1 път.
