Н75 показания на намотката
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Н75 показания на намотката
Колеги колко ома трябва да покаже при замерване намотката на Н75, клапана е Pierburg произведен декември месец 2001г.
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Н75 показания на намотката
Какво става бе колеги, ако пиша проблем с геометрия 100 потребителя ще ми обясняват как работи и защо запича. Когато питам за нещо по конкретно тишината е пълна.
П.П. Пуснах и тук и в темата за колата, няма ли компетентни по дяволите нали за това е форума, за да си помагаме. Никой ли не е мерил показанията на намотката на тоя клапан, става много лесно: мултицет - едно като обица на врътката на мултицета и кабелите на двете пластинки.
П.П. Пуснах и тук и в темата за колата, няма ли компетентни по дяволите нали за това е форума, за да си помагаме. Никой ли не е мерил показанията на намотката на тоя клапан, става много лесно: мултицет - едно като обица на врътката на мултицета и кабелите на двете пластинки.
- samo_pechka
- Мнения: 8994
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Н75 показания на намотката
15-20 ома е читавия - това за пром.геометрия ( доколкото знам ). За колегите с уест-гейт , не знам . Но е някъде 25-35 ома мисля...
- ел.техника
- Мнения: 227
- Регистриран на: Пет 18 май 2012 16:23
- Автомобил: GOLF4 TDI
- Двигател: AGR
- Местоположение: Северозападна BG
Re: Н75 показания на намотката
28,5 ома,на чисто нов клапан за AGR мотор с уестгейт. 

- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Н75 показания на намотката
samo_pechka написа:15-20 ома е читавия - това за пром.геометрия ( доколкото знам ). За колегите с уест-гейт , не знам . Но е някъде 25-35 ома мисля...
При тези показания явно се вписвам в нормите, интересно защо колата все още закачена на Н75 забива и влиза в авариен режим, а закачена към Н18 има зверска турбо дупка но пък не забива.Чудя се дали този Н18 не може да я натовари на макс.
Последна промяна от rufkata на Вто 18 мар 2014 21:41, променено общо 1 път.
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Н75 показания на намотката
ел.техника написа:28,5 ома,на чисто нов клапан за AGR мотор с уестгейт.
Колега моя е с променлива геометрия, иначе благодаря за инфото.
- samo_pechka
- Мнения: 8994
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Н75 показания на намотката
rufkata написа:samo_pechka написа:15-20 ома е читавия - това за пром.геометрия ( доколкото знам ). За колегите с уест-гейт , не знам . Но е някъде 25-35 ома мисля...
При тези показания явно се вписвам в нормите, интересно защо колата все още закачена на Н75 забива и влиза в авариен режим, а закачена към Н18 има зверска турбо дупка но пък не забива.Чудя се дали този Н18 не може да я натовари на макс.
Двата са сходни , но единия е с малък дебит и малко бавно реагира.
П.п. да не ти се губи вакуум някъде ? Да огледаш пласмасата към диафрагмата на спир.апарат. Огледай добре вакуумите си. Аз си проверявам с един лабораторен вакуум-мер да го нарека ( не знам как се казва

П.п. ако всичко ти е наред ( геометри, актуатор правилно нагласен ит.н.) и щом забива колата с Н75 , значи бавно реагира и не освобождава вакуума от актуатора навреме.
Последна промяна от samo_pechka на Вто 18 мар 2014 21:54, променено общо 1 път.
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Н75 показания на намотката
П.п. ако всичко ти е наред ( геометри, актуатор правилно нагласен ит.н.) и щом забива колата с Н75 , значи бавно реагира и не освобождава вакуума от актуатора навреме.
Да на същата мисъл съм наведен и аз, но се чудих как да премеря Н75, но вече го измислих.
Закачам уреда към изхода за турбото натоварвам колата и следя за спад във вакума, не се ли получи явно клапана не преминава към атмосферно налягане респективно не работи.
- samo_pechka
- Мнения: 8994
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Н75 показания на намотката
Ей сега се сетих ,че ако актуатора е пробит/неплътен може да изпадне в пренадуване колата ....
Момент ,май греша в извода
ако е счупена пружината ще изпада в пренадуване
Момент ,май греша в извода

Последна промяна от samo_pechka на Вто 18 мар 2014 22:10, променено общо 1 път.
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Н75 показания на намотката
samo_pechka написа:Ей сега се сетих ,че ако актуатора е пробит/неплътен може да изпадне в пренадуване колата ....
Нямам проблем защото като му имитирам вакум със спринцовката вилката седи стабилно в положение отворени лопатки, и грам не поддава.
- samo_pechka
- Мнения: 8994
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Н75 показания на намотката
Оправих се 

- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Н75 показания на намотката
ако е счупена пружината ще изпада в пренадуване
Пружината е сто процента здрава защото като напъвам с пръст почти не мога да я преодолея, предвид и неудобното място на вилката.
- samo_pechka
- Мнения: 8994
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Н75 показания на намотката
Значи самия Н75 нещо да е замърсен остана и не изравнява налягането навреме . Уж единия маркуч ( за изравняването) е ръгнат в кутията на въздушния филтър ( и то след харт.елемент) и как бъде не може да се зацапа...Ти май спомена в другата тема ,че си с друг филтър?
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Н75 показания на намотката
samo_pechka написа:Значи самия Н75 нещо да е замърсен остана и не изравнява налягането навреме . Уж единия маркуч ( за изравняването) е ръгнат в кутията на въздушния филтър и как бъде не може да се зацапа...Ти май спомена в другата тема ,че си с друг филтър?
Има лека вероятност проблемите да ми се появиха след като карах със спортния филтър, от доста време съм със нормален панелен, но съмненията все пак остават. Н75 е при мен свален от колата но не ми изглежда замърсен.
- samo_pechka
- Мнения: 8994
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Н75 показания на намотката
То най-добре една проба с читав на 101% от колега да вземеш ( за пробата) и вече , ако се налага - нов.
П.п. замърсяването няма как да го видиш , трябва го разглобиш , аз лично не ти го препоръчвам , често след това е за кофата.
П.п. замърсяването няма как да го видиш , трябва го разглобиш , аз лично не ти го препоръчвам , често след това е за кофата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 95 госта