Н75 показания на намотката

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Н75 показания на намотката

Мнениеот rufkata » Вто 18 мар 2014 17:40


Колеги колко ома трябва да покаже при замерване намотката на Н75, клапана е Pierburg произведен декември месец 2001г.




Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Н75 показания на намотката

Мнениеот rufkata » Вто 18 мар 2014 20:32


Какво става бе колеги, ако пиша проблем с геометрия 100 потребителя ще ми обясняват как работи и защо запича. Когато питам за нещо по конкретно тишината е пълна.
П.П. Пуснах и тук и в темата за колата, няма ли компетентни по дяволите нали за това е форума, за да си помагаме. Никой ли не е мерил показанията на намотката на тоя клапан, става много лесно: мултицет - едно като обица на врътката на мултицета и кабелите на двете пластинки.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8994
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Н75 показания на намотката

Мнениеот samo_pechka » Вто 18 мар 2014 21:16


15-20 ома е читавия - това за пром.геометрия ( доколкото знам ). За колегите с уест-гейт , не знам . Но е някъде 25-35 ома мисля...


Потребителски аватар
ел.техника
Мнения: 227
Регистриран на: Пет 18 май 2012 16:23
Автомобил: GOLF4 TDI
Двигател: AGR
Местоположение: Северозападна BG

Re: Н75 показания на намотката

Мнениеот ел.техника » Вто 18 мар 2014 21:21


28,5 ома,на чисто нов клапан за AGR мотор с уестгейт. :th_up


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Н75 показания на намотката

Мнениеот rufkata » Вто 18 мар 2014 21:39


samo_pechka написа:15-20 ома е читавия - това за пром.геометрия ( доколкото знам ). За колегите с уест-гейт , не знам . Но е някъде 25-35 ома мисля...

При тези показания явно се вписвам в нормите, интересно защо колата все още закачена на Н75 забива и влиза в авариен режим, а закачена към Н18 има зверска турбо дупка но пък не забива.Чудя се дали този Н18 не може да я натовари на макс.

Последна промяна от rufkata на Вто 18 мар 2014 21:41, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Н75 показания на намотката

Мнениеот rufkata » Вто 18 мар 2014 21:40


ел.техника написа:28,5 ома,на чисто нов клапан за AGR мотор с уестгейт. :th_up

Колега моя е с променлива геометрия, иначе благодаря за инфото.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8994
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Н75 показания на намотката

Мнениеот samo_pechka » Вто 18 мар 2014 21:50


rufkata написа:
samo_pechka написа:15-20 ома е читавия - това за пром.геометрия ( доколкото знам ). За колегите с уест-гейт , не знам . Но е някъде 25-35 ома мисля...

При тези показания явно се вписвам в нормите, интересно защо колата все още закачена на Н75 забива и влиза в авариен режим, а закачена към Н18 има зверска турбо дупка но пък не забива.Чудя се дали този Н18 не може да я натовари на макс.

Двата са сходни , но единия е с малък дебит и малко бавно реагира.
П.п. да не ти се губи вакуум някъде ? Да огледаш пласмасата към диафрагмата на спир.апарат. Огледай добре вакуумите си. Аз си проверявам с един лабораторен вакуум-мер да го нарека ( не знам как се казва :redface ) , показва ми ,че "смуче" 0.6 негови си единици ( не ме питай какви са ) , толкова е след клапана на място , толкова е и преди него, на вакуум помпата.
П.п. ако всичко ти е наред ( геометри, актуатор правилно нагласен ит.н.) и щом забива колата с Н75 , значи бавно реагира и не освобождава вакуума от актуатора навреме.

Последна промяна от samo_pechka на Вто 18 мар 2014 21:54, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Н75 показания на намотката

Мнениеот rufkata » Вто 18 мар 2014 21:53


П.п. ако всичко ти е наред ( геометри, актуатор правилно нагласен ит.н.) и щом забива колата с Н75 , значи бавно реагира и не освобождава вакуума от актуатора навреме.


Да на същата мисъл съм наведен и аз, но се чудих как да премеря Н75, но вече го измислих.
Закачам уреда към изхода за турбото натоварвам колата и следя за спад във вакума, не се ли получи явно клапана не преминава към атмосферно налягане респективно не работи.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8994
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Н75 показания на намотката

Мнениеот samo_pechka » Вто 18 мар 2014 22:04


Ей сега се сетих ,че ако актуатора е пробит/неплътен може да изпадне в пренадуване колата ....
Момент ,май греша в извода :banghead ако е счупена пружината ще изпада в пренадуване

Последна промяна от samo_pechka на Вто 18 мар 2014 22:10, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Н75 показания на намотката

Мнениеот rufkata » Вто 18 мар 2014 22:07


samo_pechka написа:Ей сега се сетих ,че ако актуатора е пробит/неплътен може да изпадне в пренадуване колата ....

Нямам проблем защото като му имитирам вакум със спринцовката вилката седи стабилно в положение отворени лопатки, и грам не поддава.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8994
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Н75 показания на намотката

Мнениеот samo_pechka » Вто 18 мар 2014 22:11


Оправих се :redface


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Н75 показания на намотката

Мнениеот rufkata » Вто 18 мар 2014 22:17


ако е счупена пружината ще изпада в пренадуване

Пружината е сто процента здрава защото като напъвам с пръст почти не мога да я преодолея, предвид и неудобното място на вилката.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8994
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Н75 показания на намотката

Мнениеот samo_pechka » Вто 18 мар 2014 22:20


Значи самия Н75 нещо да е замърсен остана и не изравнява налягането навреме . Уж единия маркуч ( за изравняването) е ръгнат в кутията на въздушния филтър ( и то след харт.елемент) и как бъде не може да се зацапа...Ти май спомена в другата тема ,че си с друг филтър?


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Н75 показания на намотката

Мнениеот rufkata » Вто 18 мар 2014 22:23


samo_pechka написа:Значи самия Н75 нещо да е замърсен остана и не изравнява налягането навреме . Уж единия маркуч ( за изравняването) е ръгнат в кутията на въздушния филтър и как бъде не може да се зацапа...Ти май спомена в другата тема ,че си с друг филтър?

Има лека вероятност проблемите да ми се появиха след като карах със спортния филтър, от доста време съм със нормален панелен, но съмненията все пак остават. Н75 е при мен свален от колата но не ми изглежда замърсен.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8994
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Н75 показания на намотката

Мнениеот samo_pechka » Вто 18 мар 2014 22:40


То най-добре една проба с читав на 101% от колега да вземеш ( за пробата) и вече , ако се налага - нов.
П.п. замърсяването няма как да го видиш , трябва го разглобиш , аз лично не ти го препоръчвам , често след това е за кофата.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта