TDI на слънце не пали, помощ лято е

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ce
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

TDI на слънце не пали, помощ лято е

Мнениеот ce » Вто 08 юли 2008 10:50


Здравейте, колеги
Имам много странен проблем,оставя ли си колата на слънце, ПАСАТ Б4 ТДИ за около 2-3 часа и няма палене. Трябва докато върти някой стартера да одвия леко едната тръбичка на някоя дюза и запалва.
Защо според вас прави въздушна възглавница. Преди карах ГОЛФ
дизел, колкото и въздух да имаше в системата, избутва го и пали. :banghead: :??? :014:




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 10 юли 2008 22:41


провери си дюзите да не изпускат налягането от мотора към помпата :idea:


ce
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ce » Чет 10 юли 2008 22:44


каква е логиката,само когато я напече слънцето СИЛНО


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Чет 10 юли 2008 23:18


тук не става въпрос за въздух ,а за липса на налягане към дюзите.имаш ли някакви забележки към автомобила когато работи или в движение?сменял ли си горивен филтър?виж о-пръстенчето на пласмасовия тройник върху филтъра и дали е стегнат винта от долу на филтъра.ако намесим слънцето,значи нещо се нагрява и разширява и то не е на двигателя.


ce
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ce » Чет 10 юли 2008 23:34


има логика ,утре ще сменя маркучите и ще сложа филтър без клапан :roll:


ce
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ce » Съб 12 юли 2008 8:15


Проблем, братя
Един ппиятел на мой приятел имал същия проблем, обаче като полеел със студена вода електроният блог на ГНП-то, малка черна котийка закрепена за помпата и колата тръгвала. Аз със цялата си простотия лашнах 1 чаша студена вода на блока и помпата спря да пуск нафта към дюзите. Няма палене 2 часа.Обаче вечерта към 10 часа по хладно, врътнах и от четвърт оборот запали. КВО СТАВА НЕЗНАМ.
Някой има ли инфо за този блог,сменя ли се, оправя ли се, боли ли много. :?: :shock


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Съб 12 юли 2008 18:34


ce написа:Проблем, братя
Един ппиятел на мой приятел имал същия проблем, обаче като полеел със студена вода електроният блог на ГНП-то, малка черна котийка закрепена за помпата и колата тръгвала. Аз със цялата си простотия лашнах 1 чаша студена вода на блока и помпата спря да пуск нафта към дюзите. Няма палене 2 часа.Обаче вечерта към 10 часа по хладно, врътнах и от четвърт оборот запали. КВО СТАВА НЕЗНАМ.
Някой има ли инфо за този блог,сменя ли се, оправя ли се, боли ли много. :?: :shock


Почти не боли, драсни едно лично ако искаш да ти обесня какво да направиш...

Последна промяна от dani_94 на Съб 12 юли 2008 19:28, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 24 юли 2008 14:40


Всички джедаи да се считат за предупредени ...
Авторът ако има нещо да пише по темата, да ми пише ЛС да я отключа!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 57 госта