:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Още една нафтова печка

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Още една нафтова печка

Мнениеот SACHO7803 » Съб 12 юли 2008 18:54


ПРИВЕТ КОЛЕГИ.взех си ауди а3-1.9tdi.110к.с.кода на мотора му е ASV.а забелязах че 90 процента са с други означения.казаха ми че е по новата версия.аудито е99г.дадох го за смяна на рем.фил.рол.и спирачни дискове-1300лв.много ми се виждат ама......
mod edit: dobrinb




Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Съб 12 юли 2008 19:35


Паричките са много, но дано те радва хиляди безаварийни километр...


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 12 юли 2008 19:35


"по-новата версия" - явно вече така казват на "новия мотор" mhihi
Двигател ASV се поставя на Ауди А3 от септември 99. Другият двигател 1,9 TDI (110 к.с., 81 kW) е AHF, поставян от януари 97 до юли 98, но продължават и след 2000-2001 (данните са от ETOS).
Дай по-точно за кое колко са ти взели - имай предвид че само ролките са поне 150 лв.


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот SACHO7803 » Съб 12 юли 2008 19:44


незнам точно эа кое колко съм дал.знам че са сменени филтри ремъци ролки и спирачни дискове с накладки.


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот SACHO7803 » Съб 12 юли 2008 19:48


а разбрах че само някаква обтягаща ролка струвала 200 и кусур лева


Потребителски аватар
Nikito_
Мнения: 59
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Nikito_ » Съб 12 юли 2008 23:14


Защо ли тоя код на двигателя не го откривам никъде???
mod edit: gr_kanev


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 12 юли 2008 23:23


Nikito_ написа:За6то ли тоя код на двигателя не го откривам никаде???

Кой код ?
И къде търсиш ?


petkow
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот petkow » Нед 13 юли 2008 9:19


SACHO7803 написа:а разбрах че само някаква обтягаща ролка струвала 200 и кусур лева


Да - обтягащата ролка за дългия ремък СЪС обтягащият механизъм струва от 200 лв нагоре.


Потребителски аватар
B O B I
Мнения: 1637
Регистриран на: Чет 02 мар 2006 0:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот B O B I » Нед 13 юли 2008 9:30


Много хубав автомобил да си го караш със здраве :wink:


sklimoto
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 21:07
Автомобил: Passat 9 Elegance
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот sklimoto » Нед 13 юли 2008 19:26


Обтягащата ролка на 1.9 тди пд струва над 300лв затова че ти даже си супер.


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Мнениеот Peteff » Нед 13 юли 2008 20:04


обтегача на ангренажния ремък на мойта и той е 300 лева ... наложи се смяна ...


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 14 юли 2008 12:50


sklimoto, Peteff - двигателят на автора на темата не е помпа-дюза. Писал съм по-горе каква е мимнималната цена за тези 2 ролки. От там нататък - на който колкото са му поискали и колкото е дал.


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот SACHO7803 » Пон 14 юли 2008 18:08


колеги днес запалихме колата и уреда на таблото за температурата не отчита.маистора сложи едно като комп-ECU-BOSH и там не отчита.смени темпер.датчик-и забеляза че на едното кабелче над темп.дат.има сложено едно съпротивление-махна го и на таблото лампата за подгряване преди светеше постоянно преди да запаля а сега само светва секундно и угася.каза че само под 3-6градуса трябва да подгрява.дефакто съпротивлението е сложено за да лъже т.датчик и свещите да подгряват и при топло време.така ли е.помагайте.а и на компа му температурата стигна 76градуса а стрелката не мръдна.каза да видя ел монтйор.проблема сигурно е в таблото.утре кат я подкарам ще я загрея хубаво-може и да се дига по бавно стрелката


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пон 14 юли 2008 23:02


Ако сте правили замерванията на температурата с работа на място трябва доста да поработи за да мръдне стрелката-всички нови дизели са така ! Като покараш ако не вдигне след 5-6 км. тогава трябва да се търси проблема ! А лампата за подгряване в това топло време свети около 1 сек. и гасне,изглежда има някаква причина предишния собственик да е слагал това съпротивление ,може така да са лекували проблема "топъл старт" така добре познат при тези двигатели :wink:


Потребителски аватар
NIGHT^WALKER
Мнения: 63
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот NIGHT^WALKER » Вто 15 юли 2008 16:51


Точно за лекуването на топлото палене е това нещо. Днеска го разкарах на моята кола, намираше се на синия кабел зад букстата на датчика. И при мен преди беше проблем и не показваше температура на таблото ама никаква. От време на време показваше 70 градуса и пак долу. А тези коли заковават на 90 градуса и край. След смяна на датчика и изчистване на грешките всичко си дойде на мястото. На таблото излиза 90 градуса, но при закачане към ВАГ–КОМ показва 20 градуса. Което доведе до мисалта момчето което се базика с колата че има съпротивление. Днеска оправих и този проблем и няма съпротивление. Всичко сега е нормално и сигнала към ЕКУ-то е реален.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: CECOTO111 1 и 53 госта