ПРИВЕТ КОЛЕГИ.взех си ауди а3-1.9tdi.110к.с.кода на мотора му е ASV.а забелязах че 90 процента са с други означения.казаха ми че е по новата версия.аудито е99г.дадох го за смяна на рем.фил.рол.и спирачни дискове-1300лв.много ми се виждат ама......
mod edit: dobrinb

Още една нафтова печка
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
"по-новата версия" - явно вече така казват на "новия мотор"
Двигател ASV се поставя на Ауди А3 от септември 99. Другият двигател 1,9 TDI (110 к.с., 81 kW) е AHF, поставян от януари 97 до юли 98, но продължават и след 2000-2001 (данните са от ETOS).
Дай по-точно за кое колко са ти взели - имай предвид че само ролките са поне 150 лв.

Двигател ASV се поставя на Ауди А3 от септември 99. Другият двигател 1,9 TDI (110 к.с., 81 kW) е AHF, поставян от януари 97 до юли 98, но продължават и след 2000-2001 (данните са от ETOS).
Дай по-точно за кое колко са ти взели - имай предвид че само ролките са поне 150 лв.
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
колеги днес запалихме колата и уреда на таблото за температурата не отчита.маистора сложи едно като комп-ECU-BOSH и там не отчита.смени темпер.датчик-и забеляза че на едното кабелче над темп.дат.има сложено едно съпротивление-махна го и на таблото лампата за подгряване преди светеше постоянно преди да запаля а сега само светва секундно и угася.каза че само под 3-6градуса трябва да подгрява.дефакто съпротивлението е сложено за да лъже т.датчик и свещите да подгряват и при топло време.така ли е.помагайте.а и на компа му температурата стигна 76градуса а стрелката не мръдна.каза да видя ел монтйор.проблема сигурно е в таблото.утре кат я подкарам ще я загрея хубаво-може и да се дига по бавно стрелката
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Ако сте правили замерванията на температурата с работа на място трябва доста да поработи за да мръдне стрелката-всички нови дизели са така ! Като покараш ако не вдигне след 5-6 км. тогава трябва да се търси проблема ! А лампата за подгряване в това топло време свети около 1 сек. и гасне,изглежда има някаква причина предишния собственик да е слагал това съпротивление ,може така да са лекували проблема "топъл старт" така добре познат при тези двигатели 

- NIGHT^WALKER
- Мнения: 63
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Точно за лекуването на топлото палене е това нещо. Днеска го разкарах на моята кола, намираше се на синия кабел зад букстата на датчика. И при мен преди беше проблем и не показваше температура на таблото ама никаква. От време на време показваше 70 градуса и пак долу. А тези коли заковават на 90 градуса и край. След смяна на датчика и изчистване на грешките всичко си дойде на мястото. На таблото излиза 90 градуса, но при закачане към ВАГ–КОМ показва 20 градуса. Което доведе до мисалта момчето което се базика с колата че има съпротивление. Днеска оправих и този проблем и няма съпротивление. Всичко сега е нормално и сигнала към ЕКУ-то е реален.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: CECOTO111 1 и 53 госта