Corrado G60, 1991, PG - проблем със съединител

Техническа и сервизна информация за най-спортните модели на VW
Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Corrado G60, 1991, PG - проблем със съединител

Мнениеот fast_t » Нед 23 яну 2011 19:29


Тази сутрин, както винаги, преди да запаля колата, натиснах съединителя, но не усетих никакво съпротивление на педала. Той пропадна и остана долу. Запалих колата и я оставих да загрее, като периодично натисках и връщах педала на съединителя, но нямаше промяна. Проверих нивото на спирачната течност, но си беше както винаги, между минимума и максимума. Разгледах маркуча, който свързва двете помпи на съединителя, не открих теч. Погледнах маншона на помпата на педала на съединителя. Там, където има дупка, откъм помпата имаше леко овлажняване, но не прилича на теч. Развих долната помпа(която е на скоростната кутия). Трябваше да я извадя под ъгъл, защото една планка, която държи скоростната кутия ми пречеше. При ваденето, стеблото на буталото се измъкна от помпата и изтече малко спирачна течност. Не съм прилагал голямо усилие, но пък не знам дали това не е било достатъчно да откача буталото от помпата. Как мога да проверя коя от двете помпи е дефектирала? Дали е удачно да търся ремонтен комплект, или направо да купя нова помпа, след като открия коя е проблемната?

Последна промяна от fast_t на Чет 18 окт 2012 19:31, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
topper
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:42
Автомобил: VW Vento TDI
Двигател: Ahu

Re: Проблем със съединител на Corrado G60

Мнениеот topper » Нед 23 яну 2011 19:47


Имах същия проблем с едно митсубиши взех ремонтен комплект гумички,смених ги и съединителя се оправи.Пробвай с гумичките първо не са много скъпи ако не стане помпа. :|


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Re: Проблем със съединител на Corrado G60

Мнениеот fast_t » Нед 23 яну 2011 20:26


topper написа:Имах същия проблем с едно митсубиши взех ремонтен комплект гумички,смених ги и съединителя се оправи.Пробвай с гумичките първо не са много скъпи ако не стане помпа. :|

Коя помпа е била проблемната тогава?


Потребителски аватар
metojoor
Мнения: 164
Регистриран на: Съб 30 май 2009 12:37
Автомобил: scirocco mk2 polo 6N
Двигател: AGU AEX T
Местоположение: София,Кривина

Re: Проблем със съединител на Corrado G60

Мнениеот metojoor » Нед 23 яну 2011 22:09


Според мен проблема е в помпата на педала


Потребителски аватар
beyker_boy
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Re: Проблем със съединител на Corrado G60

Мнениеот beyker_boy » Нед 23 яну 2011 22:34


Мисля, че няма да стане с ремонтен комплект. Преди това искам да ти кажа, че мисля, че проблема е в помпата, която е на съединителя, а не тази на педала. Още повече като казваш, че буталото е излязло. Аз имах същият проблем. НА мен ми се случи в движение в Румъния и от там си дойдох без съединител. Просто пропадна. Купих си нова помпа и сега няма ядове. Но майсторите ме увериха, че не може да се отремонтирват помпите, а се купуват направо нови. Аз дадох 91 лв. и си я сених сам. Успех колега.


Потребителски аватар
topper
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:42
Автомобил: VW Vento TDI
Двигател: Ahu

Re: Проблем със съединител на Corrado G60

Мнениеот topper » Пон 24 яну 2011 0:23


fast_t написа:
topper написа:Имах същия проблем с едно митсубиши взех ремонтен комплект гумички,смених ги и съединителя се оправи.Пробвай с гумичките първо не са много скъпи ако не стане помпа. :|

Коя помпа е била проблемната тогава?


Тази на съединителя


Потребителски аватар
tontoni
Мнения: 210
Регистриран на: Вто 28 окт 2008 14:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем със съединител на Corrado G60

Мнениеот tontoni » Вто 25 яну 2011 1:57


Колега преди това осештал ли си когато задържиш съединителя до долу на 1-ва скорост ,примерно 4-5 мин, и тръгнеш да го отпускаш дали отделя на същото място или е на по-ниско? Аз имам такъв проблем като го държа повече от 2 мин натиснат до долу после отделя почти веднага и не се връща напълно до горе ,а нормално си отделя посредата. Може би моито е по ранен стади на твоя проблем.


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Re: Проблем със съединител на Corrado G60

Мнениеот fast_t » Вто 25 яну 2011 9:32


tontoni написа:Колега преди това осештал ли си когато задържиш съединителя до долу на 1-ва скорост ,примерно 4-5 мин, и тръгнеш да го отпускаш дали отделя на същото място или е на по-ниско? Аз имам такъв проблем като го държа повече от 2 мин натиснат до долу после отделя почти веднага и не се връща напълно до горе ,а нормално си отделя посредата. Може би моито е по ранен стади на твоя проблем.

Откакто съм купил колата все имаше отвратителен съединител. Почти нямаше полусъединител, т.е. ако опиташ да отпуснеш плавно педала, в един момент съединителя зацепва напълно и колата побягва. Също така понякога при превключване, скоростите хъркаха. Смених комплект притискателен и феродов дискове, както и аксиален лагер на Sachs. След смяната, отделянето остана на 90% същото, но хъркането на скоростите изчезна. По принцип не мога да кажа точно къде отделя съединителя, защото се мени, само знам, че не отделя ниско. И така в неделя сутрин се случи гореспоменатото. Днес ще ми доставят два ремонтни комплекта, един за горната и един за долната помпа. Ще се опитам да ремонтирам помпите и след това ще пиша. Надявам се, че след това поведението на съединителя ще се нормализира.


Потребителски аватар
tontoni
Мнения: 210
Регистриран на: Вто 28 окт 2008 14:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем със съединител на Corrado G60

Мнениеот tontoni » Вто 25 яну 2011 12:23


Колега ще чакам да напишеш какъв е резултатът. Ако е добър и цената на ремонтния комплект е приемлива и аз ще извърша тази маниполация :)


Потребителски аватар
tontoni
Мнения: 210
Регистриран на: Вто 28 окт 2008 14:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем със съединител на Corrado G60

Мнениеот tontoni » Пон 31 яну 2011 11:08


Колега оправи ли колата? Сервизният комплект оправи ли нещата?


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Re: Проблем със съединител на Corrado G60

Мнениеот fast_t » Пон 31 яну 2011 11:49


tontoni написа:Колега оправи ли колата? Сервизният комплект оправи ли нещата?

В момента нямам време да опиша нещата. Довечера ще го направя. Накратко, оправи се с ремонтният комплект.


Потребителски аватар
beyker_boy
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Re: Проблем със съединител на Corrado G60

Мнениеот beyker_boy » Пон 31 яну 2011 17:47


Значи мен са ме прецакали като са ми казали, че не може да се ремонтира с ремонтен комплект. Как само могат да те лъжат само и само да ти оберат парите. Опасна работа. Няма оправия. Пиши колега как се получи с ремонта.


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Re: Проблем със съединител на Corrado G60

Мнениеот fast_t » Пон 31 яну 2011 22:03


И така... Купих два ремонтни комплекта. Един за горната помпа, струва 7.90лв. и един за долната помпа, струва 12.90лв. Както бях споменал преди, като извадих долната помпа, лостчето й падна. Оказа се, че това не е проблем, защото всъщност и на двете помпи листовете не се захващат за буталата въобще, а се фиксират във вдлъбнатини, които се намират в центъра на буталото и се придържат от маншоните. Оказа се, че на долната помпа маншонът отдавна се е бил скъсал и е влизал прах, което беше довело до клеясване на част от цилиндъра. Гуменият пръстен на буталото не изглеждаше скъсан. Премахнахме клеясалото от цилиндъра и сложихме новият гумен пръстен, който всъщност се оказа с по-голям външен диаметър от оригиналният, заради което влиза по-плътно в цилиндъра. Сложихме новият маншон и монтирахме помпата. Опитахме се да обезвъздушим, но се оказа, че отвора за обезвъздушаване на горната помпа е клеясал и през него не излиза спирачна течност. Затова свалихме и горната помпа. Вероятно там е клеясало, защото е имало въздух в системата, който съответно отива на най-високото място. Вероятно въздухът е влизал по малко покрай клеясалото на цилиндъра на долната помпа. Това са само предположения. Горната помпа има два гумени пръстена, а в ремонтния комплект за нея имаше само един, чиито вътрешен и външен диаметър е по-голям от на оригиналните, т.е. не изглеждаше много добра идея да го поставим, основно заради по-големия вътрешен диаметър. Почистихме цилиндъра на помпата и всички отвори и си я върнахме, без да сменяме нищо в нея. Обезвъздушиме системата и съединителя си дойде. Много по-добър от преди, т.е. не отделя рязко и винаги го прави на едно и също място. Така че всъщност се оказа, че проблема е в долната помпа. Мога да напиша номерата на ремонтните комплекти, но кутиите не са при мен в момента. Много хора ми казаха, че с ремонтен комплект, помпата не издържа повече от 2-3 месеца. Аз реално взех комплектите, за да мога да си прибера колата и защото, когато я оставих, не бях сигурен коя помпа е счупена. Обмислям варианта да си купя все пак една нова долна помпа. Забелязах, че на горната помпа имаше надпис Ats и емблема на VW, а долната беше FAG, т.е. горната си е оригиналната, а долната вече веднъж е сменявана.


Потребителски аватар
tontoni
Мнения: 210
Регистриран на: Вто 28 окт 2008 14:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем със съединител на Corrado G60

Мнениеот tontoni » Пон 31 яну 2011 23:00


Горна седи на педала в купето ,а долната е на скоростите така ли е?


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Re: Проблем със съединител на Corrado G60

Мнениеот fast_t » Пон 31 яну 2011 23:04


tontoni написа:Горна седи на педала в купето ,а долната е на скоростите така ли е?

Да, така е.



Върни се в “Scirocco & Corrado”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта