VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Организация и провеждане на клубните сбирки!
Потребителски аватар
koko_GTI
Мнения: 1243
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 12:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот koko_GTI » Съб 01 май 2010 12:38


наистина ако има стикери които да са като рекламни и да се поставят по колите /както преди/, ще е много добре защото така събитието ще има по-голяма популярност . има фенове на ФВ които още на знаят за съществуването на клуба, така че ако има стикери -пращайте и на мене :). пак ще трябва да си сменям смените за да дойда :) . или най-добре да взема шефа , че и той е с ФВ :)




Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот Ivailo » Съб 01 май 2010 13:11


albena_sladurana написа:ЗДР и от мен.Аз нещо не мога да схвана :banghead: мисля направо в неделя да дойда но и искам да проверя мойто ПБ колко върви :roll: та питането ми е:
Мога ли в неделя да се запиша рано сутрин за пистата?
Декларация от къде да взема?
И колко часа трябва да съм там в неделя най рано?
Благодаря предварително :beer

Автомобили, които не са минали тенхически преглед и квалификации в събота, в неделя имат право да участват само и единствено в дисциплината Драг.

Пише си го на сайта, там я има и декларацията.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот vasstop » Съб 01 май 2010 15:13


Стикерите по колите ще са готови до няколко дни ;)


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот Winner25 » Съб 01 май 2010 18:11


vasstop написа:Стикерите по колите ще са готови до няколко дни ;)

Kak може да получим от тях :)


андреев
Мнения: 79
Регистриран на: Вто 18 ное 2008 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот андреев » Съб 01 май 2010 18:40


ifidik написа:да се стягат тогава бензинките,че сме приготвили две цветни печки (оранжева и зелена)в големия клас


по-добре да се стегнат цветните печки и да покажат повече умения и сила на пистата отколкото във варна.много върл фен съм на нашата фамилия VW и ми е много болно,че едно рено клио ги отупа на магистралата за шумен(до бензиностанцията)
момчетата с бързите печки да се постараят да защитят силните сажди,комини и локомотиви.
времето на клиото е 13,6 1/4 миля :да:


Потребителски аватар
DUDEto
Мнения: 105
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 18:41
Автомобил: Golf 2 GTI 16v ITB 1990
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот DUDEto » Съб 01 май 2010 19:09


Аз да питам колко е ограничението за автомобилите които ще участват общо в италианското ?? Никъде не видях БРОЙ участници !!! За 6-те часа тренировки колко пъти ще може да излиза даден състезател ?? Правилата за Любителския ли ще се спазват или ... Пожарогасителя вътре?!? - пример, в тайм атака стреет колите карат без задължителен такъв! Ако се сетя друго пак ще питам :twisted:

Сетих се :oops: Колите могат да участват само за класа който отговарят или и в по-горен
пример КР в клас среден и голям ????


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот vasstop » Съб 01 май 2010 20:31


Winner25 написа:
vasstop написа:Стикерите по колите ще са готови до няколко дни ;)
Kak може да получим от тях :)
Когато станат готови ще пишем ;)


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот dobrin » Съб 01 май 2010 21:24


За шест часа ще имате право на едно излизане. Ако все пак няма желаещи, а има още време, едва тогава ще може да се пуса някой втори път.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот dobrin » Съб 01 май 2010 21:29


Класове (за драг и писта):

1. "Комар" - до 90к.с. (фабрични),.
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене и/или снабдени с Азот

Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори )
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".

1. "МАЛЪК" - до 115к.с. (фабрични),(+ТДИ 90к.с.). Без турбо и азот.
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене (с изключение на разрешените в този клас) и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".

2. "Среден" - до 150к.с. (фабрични),(+TDI до 110к.с. + Polo G-40 сток). Без турбо и азот.
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене (с изключение на разрешените в този клас) и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".

3. "Голям" - над 150к.с. (фабрични),(+ G-40++, G-60, 1.8T, TDI над 110к.с.). С турбо и азот....
Разрешено е всичко.

В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПОЖАРОГАСИТЕЛ!!!!

Изисквания към шофьора:
Използването на каска е задължително !!!
Използването на колан е задължително!!!
Да не е употребил алкохол!!! (дори и бира)
Да не е лицензиран автомобилен състезател

Легенда:
"Частично олекотяване" е: демонтиране на седалки (пр. дясна и задната) , прамахване на оборудването (резервна гума, крик, ключ за гуми)
"Цялостно олекотяване" е: Частично + Демонтаж на прозорци и орязване на купето, където е задължително използването на "Клетка" (ролбари в купето)
"Фабрични" - означава не това което пише в талона, а това което се намира под предния капак на автомобила!

Изисквания към "Ролбарите" или "Клетката" в купето:
Произведени от "черна" и безшевна тръба мин. 50мм с дебелина мин. 2,5мм като клетката е по хомологация изисквана от БФАС или ФИА

Изисквания към автомобила:
Пълен комплект стъкла (не плексиглас или....) важи за класове "Комар", "малък" и "Среден"
Здрави врати със заключващ механизъм + декоративни кори
Оригинални преден и заден капак (от ламарина)
Брони + основи
Изолирана "+" клема на акумулатора
Стабилно закрепен акумулатор
Работеща запалка в купето която да е свързана постоянно с 12В
Стабилно закрепена "спортна" седалка.
Пожарогасителя да е закрепен близо до водача така че при евентуална нужда от него да се използва мигновенно!!!! (може да е поставен в левия джоб на предната врата.)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот radotom » Съб 01 май 2010 22:03


Добри, запалката отпада ;)
Транспондерите, дето ги е взел Стоилов са на батерии.
Относно класовете - не мисля, че ако някой изрично желае да стартира в по-голям клас от своя ще е проблем :roll:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот dobrin » Съб 01 май 2010 22:26


Проблем е. Всеки стартира в класа си. Трябва да има ред.


Zlobomir
Мнения: 991
Регистриран на: Сря 15 ное 2006 10:46
Автомобил:
Двигател:

Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот Zlobomir » Съб 01 май 2010 22:54


dobrin написа:Проблем е. Всеки стартира в класа си. Трябва да има ред.

Това не виждам защо, за да не се пречи на "големите"? Донякъде основателно. Но защо само на големите е разрешено всичко?


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот dobrin » Съб 01 май 2010 22:58


Защото такива са правилата. Защото ако и на малките беше разрешено всичко, хората, които искат да пробват възможностите на личния си автомобил, щяха да се чувстват като в небрано лозе. А идеята е на повече хора да им е забавно, не на по-малко. По изключение ще се допуска автомобили от по-нисък клас по тяхно желание да участват в по-висок. Но участие е възможно само в един клас.


Zlobomir
Мнения: 991
Регистриран на: Сря 15 ное 2006 10:46
Автомобил:
Двигател:

Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот Zlobomir » Съб 01 май 2010 23:09


dobrin написа:Защото такива са правилата. Защото ако и на малките беше разрешено всичко, хората, които искат да пробват възможностите на личния си автомобил, щяха да се чувстват като в небрано лозе. А идеята е на повече хора да им е забавно, не на по-малко. По изключение ще се допуска автомобили от по-нисък клас по тяхно желание да участват в по-висок. Но участие е възможно само в един клас.

Не се заяждам, но:
1. Да, добре, нека са такива, просто ги обсъждане с разумни доводи.
2. "Малките" също са лични автомобили, и собствениците им също трябва да имат право на проба.
3. Именно в небрано лозе ще се чувстват "малките", защото им се прилага дискриминация.
4. Точно защото идеята е на повече хора да им е забавно. Или "големите" са повече от "малките"? Не е ли най-интересно да постигнеш високи резултати с малък двигател и творчество? :roll:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010

Мнениеот radotom » Съб 01 май 2010 23:16


Е именно, де! :lol: :lol:
dobrin написа:По изключение ще се допуска автомобили от по-нисък клас по тяхно желание да участват в по-висок.

Това е идеята на изключението ;)
Когато собственика знае, че мястото му не е в класа му и отиде в по-голям по свое желание, именно защото е проявил "творчество" над по-малкия двигател ;)
По този начин няма да има никой ощетен.



Върни се в “Организационен”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта