VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010
- koko_GTI
- Мнения: 1243
- Регистриран на: Вто 19 апр 2005 12:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010
наистина ако има стикери които да са като рекламни и да се поставят по колите /както преди/, ще е много добре защото така събитието ще има по-голяма популярност . има фенове на ФВ които още на знаят за съществуването на клуба, така че ако има стикери -пращайте и на мене
. пак ще трябва да си сменям смените за да дойда
. или най-добре да взема шефа , че и той е с ФВ 
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010
albena_sladurana написа:ЗДР и от мен.Аз нещо не мога да схванамисля направо в неделя да дойда но и искам да проверя мойто ПБ колко върви
та питането ми е:
Мога ли в неделя да се запиша рано сутрин за пистата?
Декларация от къде да взема?
И колко часа трябва да съм там в неделя най рано?
Благодаря предварително
Автомобили, които не са минали тенхически преглед и квалификации в събота, в неделя имат право да участват само и единствено в дисциплината Драг.
Пише си го на сайта, там я има и декларацията.
- vasstop
- Гадфадъ'

- Мнения: 17180
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010
Стикерите по колите ще са готови до няколко дни 
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010
vasstop написа:Стикерите по колите ще са готови до няколко дни
Kak може да получим от тях
Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010
ifidik написа:да се стягат тогава бензинките,че сме приготвили две цветни печки (оранжева и зелена)в големия клас
по-добре да се стегнат цветните печки и да покажат повече умения и сила на пистата отколкото във варна.много върл фен съм на нашата фамилия VW и ми е много болно,че едно рено клио ги отупа на магистралата за шумен(до бензиностанцията)
момчетата с бързите печки да се постараят да защитят силните сажди,комини и локомотиви.
времето на клиото е 13,6 1/4 миля

- DUDEto
- Мнения: 105
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 18:41
- Автомобил: Golf 2 GTI 16v ITB 1990
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010
Аз да питам колко е ограничението за автомобилите които ще участват общо в италианското ?? Никъде не видях БРОЙ участници !!! За 6-те часа тренировки колко пъти ще може да излиза даден състезател ?? Правилата за Любителския ли ще се спазват или ... Пожарогасителя вътре?!? - пример, в тайм атака стреет колите карат без задължителен такъв! Ако се сетя друго пак ще питам 
Сетих се
Колите могат да участват само за класа който отговарят или и в по-горен
пример КР в клас среден и голям ????
Сетих се
пример КР в клас среден и голям ????
- vasstop
- Гадфадъ'

- Мнения: 17180
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010
Когато станат готови ще пишемWinner25 написа:Kak може да получим от тяхvasstop написа:Стикерите по колите ще са готови до няколко дни
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30048
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010
За шест часа ще имате право на едно излизане. Ако все пак няма желаещи, а има още време, едва тогава ще може да се пуса някой втори път.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30048
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010
Класове (за драг и писта):
1. "Комар" - до 90к.с. (фабрични),.
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори )
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
1. "МАЛЪК" - до 115к.с. (фабрични),(+ТДИ 90к.с.). Без турбо и азот.
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене (с изключение на разрешените в този клас) и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
2. "Среден" - до 150к.с. (фабрични),(+TDI до 110к.с. + Polo G-40 сток). Без турбо и азот.
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене (с изключение на разрешените в този клас) и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
3. "Голям" - над 150к.с. (фабрични),(+ G-40++, G-60, 1.8T, TDI над 110к.с.). С турбо и азот....
Разрешено е всичко.
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПОЖАРОГАСИТЕЛ!!!!
Изисквания към шофьора:
Използването на каска е задължително !!!
Използването на колан е задължително!!!
Да не е употребил алкохол!!! (дори и бира)
Да не е лицензиран автомобилен състезател
Легенда:
"Частично олекотяване" е: демонтиране на седалки (пр. дясна и задната) , прамахване на оборудването (резервна гума, крик, ключ за гуми)
"Цялостно олекотяване" е: Частично + Демонтаж на прозорци и орязване на купето, където е задължително използването на "Клетка" (ролбари в купето)
"Фабрични" - означава не това което пише в талона, а това което се намира под предния капак на автомобила!
Изисквания към "Ролбарите" или "Клетката" в купето:
Произведени от "черна" и безшевна тръба мин. 50мм с дебелина мин. 2,5мм като клетката е по хомологация изисквана от БФАС или ФИА
Изисквания към автомобила:
Пълен комплект стъкла (не плексиглас или....) важи за класове "Комар", "малък" и "Среден"
Здрави врати със заключващ механизъм + декоративни кори
Оригинални преден и заден капак (от ламарина)
Брони + основи
Изолирана "+" клема на акумулатора
Стабилно закрепен акумулатор
Работеща запалка в купето която да е свързана постоянно с 12В
Стабилно закрепена "спортна" седалка.
Пожарогасителя да е закрепен близо до водача така че при евентуална нужда от него да се използва мигновенно!!!! (може да е поставен в левия джоб на предната врата.)
1. "Комар" - до 90к.с. (фабрични),.
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори )
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
1. "МАЛЪК" - до 115к.с. (фабрични),(+ТДИ 90к.с.). Без турбо и азот.
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене (с изключение на разрешените в този клас) и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
2. "Среден" - до 150к.с. (фабрични),(+TDI до 110к.с. + Polo G-40 сток). Без турбо и азот.
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене (с изключение на разрешените в този клас) и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
3. "Голям" - над 150к.с. (фабрични),(+ G-40++, G-60, 1.8T, TDI над 110к.с.). С турбо и азот....
Разрешено е всичко.
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПОЖАРОГАСИТЕЛ!!!!
Изисквания към шофьора:
Използването на каска е задължително !!!
Използването на колан е задължително!!!
Да не е употребил алкохол!!! (дори и бира)
Да не е лицензиран автомобилен състезател
Легенда:
"Частично олекотяване" е: демонтиране на седалки (пр. дясна и задната) , прамахване на оборудването (резервна гума, крик, ключ за гуми)
"Цялостно олекотяване" е: Частично + Демонтаж на прозорци и орязване на купето, където е задължително използването на "Клетка" (ролбари в купето)
"Фабрични" - означава не това което пише в талона, а това което се намира под предния капак на автомобила!
Изисквания към "Ролбарите" или "Клетката" в купето:
Произведени от "черна" и безшевна тръба мин. 50мм с дебелина мин. 2,5мм като клетката е по хомологация изисквана от БФАС или ФИА
Изисквания към автомобила:
Пълен комплект стъкла (не плексиглас или....) важи за класове "Комар", "малък" и "Среден"
Здрави врати със заключващ механизъм + декоративни кори
Оригинални преден и заден капак (от ламарина)
Брони + основи
Изолирана "+" клема на акумулатора
Стабилно закрепен акумулатор
Работеща запалка в купето която да е свързана постоянно с 12В
Стабилно закрепена "спортна" седалка.
Пожарогасителя да е закрепен близо до водача така че при евентуална нужда от него да се използва мигновенно!!!! (може да е поставен в левия джоб на предната врата.)
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19732
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010
Добри, запалката отпада 
Транспондерите, дето ги е взел Стоилов са на батерии.
Относно класовете - не мисля, че ако някой изрично желае да стартира в по-голям клас от своя ще е проблем
Транспондерите, дето ги е взел Стоилов са на батерии.
Относно класовете - не мисля, че ако някой изрично желае да стартира в по-голям клас от своя ще е проблем
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30048
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010
Проблем е. Всеки стартира в класа си. Трябва да има ред.
Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010
dobrin написа:Проблем е. Всеки стартира в класа си. Трябва да има ред.
Това не виждам защо, за да не се пречи на "големите"? Донякъде основателно. Но защо само на големите е разрешено всичко?
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30048
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010
Защото такива са правилата. Защото ако и на малките беше разрешено всичко, хората, които искат да пробват възможностите на личния си автомобил, щяха да се чувстват като в небрано лозе. А идеята е на повече хора да им е забавно, не на по-малко. По изключение ще се допуска автомобили от по-нисък клас по тяхно желание да участват в по-висок. Но участие е възможно само в един клас.
Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010
dobrin написа:Защото такива са правилата. Защото ако и на малките беше разрешено всичко, хората, които искат да пробват възможностите на личния си автомобил, щяха да се чувстват като в небрано лозе. А идеята е на повече хора да им е забавно, не на по-малко. По изключение ще се допуска автомобили от по-нисък клас по тяхно желание да участват в по-висок. Но участие е възможно само в един клас.
Не се заяждам, но:
1. Да, добре, нека са такива, просто ги обсъждане с разумни доводи.
2. "Малките" също са лични автомобили, и собствениците им също трябва да имат право на проба.
3. Именно в небрано лозе ще се чувстват "малките", защото им се прилага дискриминация.
4. Точно защото идеята е на повече хора да им е забавно. Или "големите" са повече от "малките"? Не е ли най-интересно да постигнеш високи резултати с малък двигател и творчество?
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19732
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: VІ-и Национален Volkswagen събор - Калояново 2010
Е именно, де!
Това е идеята на изключението
Когато собственика знае, че мястото му не е в класа му и отиде в по-голям по свое желание, именно защото е проявил "творчество" над по-малкия двигател
По този начин няма да има никой ощетен.
dobrin написа:По изключение ще се допуска автомобили от по-нисък клас по тяхно желание да участват в по-висок.
Това е идеята на изключението
Когато собственика знае, че мястото му не е в класа му и отиде в по-голям по свое желание, именно защото е проявил "творчество" над по-малкия двигател
По този начин няма да има никой ощетен.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта
мисля направо в неделя да дойда но и искам да проверя мойто ПБ колко върви 
