Проблем с парното
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пон 02 авг 2004 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пон 02 авг 2004 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
аз имах същия проблем и да Ви кажа направо третия кръг го елиминирах ... честно казано - не виждам разликата отпреди , ОСВЕН че парното си проработи нормално --... и аз се опитах да търся вариант да ги ремонтирам тия шибани клапани ... ама нестава. Доколкото зная идеята на тоди кръг е да започне максимално бързо да вкарва топло в купето ... ми 15 секунди не ме бъркат дето се вика
Успех с елиминацията:)) Две тръби и работата спи - ако нема рима - удари ма Smackbum
Успех с елиминацията:)) Две тръби и работата спи - ако нема рима - удари ма Smackbum
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пет 07 яну 2005 12:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Здравейте. В събота смених жилото на парното за топъл или студен въздух. Доволен от постигнатото реших да пусна парното, след като загря колата вместо топло започна да духа студено и така на моменти започне да вкарва топъл въздух, а след това студен. Вчера пробвах да обезвъздуша системата като двигателя работи повече от 15 мин. (по едно време видях че изхвърли няколко мехурчета в казанчето, не знам дали това е нормално). Ефекта беше почти никакъв. Струва ми се че сега по-често минава от топло на студено и обратно и когато е вкличено на 1 май винаги духа топло или може би пак така ми се струва. Въпросът ми е къде да търся проблема, в обезвъздушаването на системата или в този байпасен клапан (да спомена че съм с газова уредба Lovato, ако има някакво значение). Иде зима трябва да реша този проблем, че не ми се мисли 

- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Колегата Гост не е писал каква температура му държи двигателя.При мен се получи ефекта,че двигателя държеше 105-110гр,а парно никакво нямаше.Оказа се превъртяла турбинка на водната помпа,която външно не се забелязва.След смяната с нова помпа всичко се оправи.
А по въпроса за допълнителното термостатче-то е предназначено за защита на радиаторчето на парното,не за по-бързо загряване.На един Пассат се беше повредило в посока,че отваряше доста по-рано и правеше байпас на радиаторчето вътре.При което топлата вода не циркулираше през радаторчето вътре,а през едно маркуче между термостатчето и втория предпазен клапан при двигателя.След премахването на термостатчето и поставянето на тръба на неговото място парното си работи нормално,остава само риска при прегряване на двигателя радиаторчето да се пукне.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта