Проблем с парното

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Silver_Bullet
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 02 авг 2004 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Silver_Bullet » Чет 07 окт 2004 17:25


I az go imam sa6tia gaden problem otkakto si vzeh kolata (golf 3). Znaete li niakoi dobar serviz kadeto 6te mogat da mi opravat parnoto, 4e mi pisna da trakam zabi!




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 07 окт 2004 17:29


О сребърни куршуме,пиши на кирилица моля!
много ми е трудно да разкодирам.
по горния проблем можеш да го решиш сам!


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Чет 07 окт 2004 17:37


Виж дали имаш достатъчно антифриз.При мене като намалее и спира да духа топло , само хладно.
Ама като я вкарам в обороти и започва и топлото да идва.


Silver_Bullet
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 02 авг 2004 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Silver_Bullet » Чет 07 окт 2004 17:39


Sorry za latinitsata ama tova PC niama kirilitsa! Ima si antifriz daje poslednia pat kato sipvah, poprelia malko i pak si duha hladko! Kajete mi serviz molia!


Slick
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 17 ное 2004 16:22
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Slick » Сря 17 ное 2004 17:32


аз имах същия проблем и да Ви кажа направо третия кръг го елиминирах ... честно казано - не виждам разликата отпреди , ОСВЕН че парното си проработи нормално --... и аз се опитах да търся вариант да ги ремонтирам тия шибани клапани ... ама нестава. Доколкото зная идеята на тоди кръг е да започне максимално бързо да вкарва топло в купето ... ми 15 секунди не ме бъркат дето се вика
Успех с елиминацията:)) Две тръби и работата спи - ако нема рима - удари ма Smackbum


bbb
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 07 яну 2005 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bbb » Пон 10 окт 2005 8:58


Здравейте. В събота смених жилото на парното за топъл или студен въздух. Доволен от постигнатото реших да пусна парното, след като загря колата вместо топло започна да духа студено и така на моменти започне да вкарва топъл въздух, а след това студен. Вчера пробвах да обезвъздуша системата като двигателя работи повече от 15 мин. (по едно време видях че изхвърли няколко мехурчета в казанчето, не знам дали това е нормално). Ефекта беше почти никакъв. Струва ми се че сега по-често минава от топло на студено и обратно и когато е вкличено на 1 май винаги духа топло или може би пак така ми се струва. Въпросът ми е къде да търся проблема, в обезвъздушаването на системата или в този байпасен клапан (да спомена че съм с газова уредба Lovato, ако има някакво значение). Иде зима трябва да реша този проблем, че не ми се мисли :(


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пон 10 окт 2005 17:20


Колегата Гост не е писал каква температура му държи двигателя.При мен се получи ефекта,че двигателя държеше 105-110гр,а парно никакво нямаше.Оказа се превъртяла турбинка на водната помпа,която външно не се забелязва.След смяната с нова помпа всичко се оправи. :D А по въпроса за допълнителното термостатче-то е предназначено за защита на радиаторчето на парното,не за по-бързо загряване.На един Пассат се беше повредило в посока,че отваряше доста по-рано и правеше байпас на радиаторчето вътре.При което топлата вода не циркулираше през радаторчето вътре,а през едно маркуче между термостатчето и втория предпазен клапан при двигателя.След премахването на термостатчето и поставянето на тръба на неговото място парното си работи нормално,остава само риска при прегряване на двигателя радиаторчето да се пукне.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 11 окт 2005 10:38


темата е много стара.
bbb ,за обезвъздушаване на системата е дискутирано в много теми.потърси и ще намериш отговор.
pas1.8mi,за клапите и байпаса на радиаторчето на парното не казваш нищо ново.също има писано много.
заключвам.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта