пп: Реално проблем няма, но искам пак да съска това клапанче
Blow Off Г4...
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Blow Off Г4...
Колеги имам едно питане, незнам проблем ли е обаче, не е ли... Така ситуацията е следната: Карам колата от гаража (Г4 1.8Т), и преди като превключвах скоростите на по-високи обороти (към 5000 и след) се чуваше как клапана (Блоу оф) изпуска въздух в атмосферата и тооо си се чуваше много приятно, почти като на субаро-тата, но от няколко месеца (3, може би) това изпускане спря да се чува
Незнам защо стана така. Клапана изглежда заводския, не е някакъв специален допълнително слаган, също така не се е променил начина на вървене на колата по абсолютно никакъв начин... Много ще съм благодарен за мненията Ви
пп: Реално проблем няма, но искам пак да съска това клапанче
пп: Реално проблем няма, но искам пак да съска това клапанче
-
apostol
- Мнения: 126
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 23:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Колега,когато този клапан работи,не се чува нищо.Когато НЕ РАБОТИ се чува характерния звук от разтоварването на турбо компресора във всмукателния колектор.Този клапан служи за разтоварване на турбото(байпас пред турбо-след турбо)Не знам как но при теб явно клапана не е работел,а сега работи
Не знам дали си наясно,но когато караш и след това пуснеш педала на газта-турбото все още се върти и нагнетява,а дроселклапата вече е затворена-налягането от турбокомпресора трябва да се разтовари-тогава сработва този клапан.Когато не сработи се чува характерен звук,защото мотора не може да поеме венага остатъчното налягане от компресора.
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Ааа аз защо си мисля, че трябва да е обратното...в смисъл, че когато е наред клапана трябва да се чува харектерния звук...нещо не разбирам...защото ако не се чува това значи че той НЕ разтоварва излишните газове, а като изсъска дефакто ги разтоварва...така ли е или аз греша? Нека се изкажат и други колеги за да разберем как е точно и ако може някой със същия мотор като моя да каже как е при него, плс 
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- hosetovw
- Мнения: 801
- Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
- Автомобил: VW MK5 GTI DSG
- Двигател: 2.0 TFSI BWA
- Местоположение: Бургас / Варна
- Контакти:
Колега skotis преди време май си говорихме точно за същото ...
При мен го има този "изсъскващ" звук, когато превключвам предавките или поточно когато отпускам педала на газта
Звука не е много силен и го чувам само когато не съм пуснал музика или климатика. Ти казваш, че си го чувал при високи обороти от 5000 rpm, а при по ниски и средни 2000, 3000 не го ли чуваше
Защото аз го чувам независимо при какви обороти е двг при отпускане не педала на газта
... 
При мен го има този "изсъскващ" звук, когато превключвам предавките или поточно когато отпускам педала на газта

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта