масло за хидравликата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

масло за хидравликата

Мнениеот landwarrior » Вто 22 ное 2005 15:38


какво масло да си купя за хидравликата(от каде и колко лв.?) и колко ще ми трябва за да го сменя напълно ?




Потребителски аватар
Bratt
Drivers wanted
Мнения: 2441
Регистриран на: Пон 01 ное 2004 10:37
Автомобил: MKII
Двигател: EZhko
Местоположение: София

Мнениеот Bratt » Вто 22 ное 2005 16:27


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=11080

е можеше и търсачката да ползваш ;)


Dosy
Мнения: 343
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 10:35
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател: CAXA 2012
Местоположение: София

Мнениеот Dosy » Вто 22 ное 2005 16:35


ATF LEMFORDER при мен 10лв


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Вто 22 ное 2005 16:39


Dosy написа:ATF LEMFORDER при мен 10лв

червено или зелено е при теб? че ми казаха че червеното ебава майката на рейката ?

П.П и как се сменява цялото ,в смислел как се източва старото ?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 22 ное 2005 17:27


18 Power steering fluid -
draining and refilling

Draining
1 To drain fluid from the system, detach the
fluid suction hose at the pump unit and drain
the fluid into a container for disposal. When
draining, turn the steering wheel from lock to
lock to expel as much fluid as possible.

Refilling
2 After draining off the fluid, reconnect the
suction hose to the pump unit then fill the
reservoir to the top with new fluid from a
sealed container. Restart the engine and switch off as soon as it fires. Repeat the
starting and stopping sequence several times,
this will cause fluid to be drawn into the
system quickly.
3 Watch the level of fluid and keep adding
fluid so that the reservoir is never sucked dry.
When the fluid ceases to drop as a result of
the start/stop sequence, start the engine and
allow it to run at idling speed.
4 Turn the steering from lock to lock several
times, being careful not to leave the wheels on
full lock because this will cause pressure in
the system to build up.
5 Watch the level of the fluid in the reservoir
and add fluid if necessary to keep the level at
the MAX mark.
6 When the level stops falling and no more air
bubbles appear in the reservoir, switch the
engine off and fit the reservoir cap. The level
of fluid will rise slightly when the engine is
switched off.


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Вто 22 ное 2005 18:20


brabus написа:.

мерси много (добре че знам английски :lol: )

колко масло събира тая хидравлика ?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 22 ное 2005 18:50


1 л. :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 147 госта