
Запитване за спортен филтър
- cerberito
- Мнения: 9
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Запитване за спортен филтър
Колеги имам Г2 1,6 карбуратор и искам да му сложа спортен филтър.Та въпросът ми е има ли смисъл!Какви са плюсовете и минусите и изобщо какъв да е конусовиден или панелен.Благодаря преджарително 

-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пон 01 окт 2007 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 17:34
- Автомобил: Golf 3 GTI 16v
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: Плевен
re:
Колега какво да ти кажа,освен да ти се промени малко звука друго не виждам какво съществено ще стане;за по-бърза няма как да стане коне не се вдигат по този начин за мен няма смисъл.Изборът е твой все пак!!! 

- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
предимството на спортния филтър е, че не го сменяш, а само почистваш и омасляваш - може да изкара мнооого километри, докато нормалния трябва доста често да се сменя, особенно ако си на газ.
Панелния се монтира сравнително лесно без допълнителни приспособявания и читав ще струва около 50-60 лева (JR примерно) - на 4-5 смяна на нормалния филтър вече ще си на +
Панелния се монтира сравнително лесно без допълнителни приспособявания и читав ще струва около 50-60 лева (JR примерно) - на 4-5 смяна на нормалния филтър вече ще си на +

- Mortimar
- Мнения: 50
- Регистриран на: Сря 01 ное 2006 3:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Дори хубавите спортни филтри (визирам К&Н) зацапват дебитомерите в наш'те родни условия. Аз имах панелен К&Н и след около година употреба на дизелов мотор, дебитомера се замърси и колата започна да работи нестабилно на празен ход и да гори повече. Аз не бих се занимавал, освен ако не се прави някакъв сериозен тунинг проект + турбина, където наистина ще трябва повече въздух.
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Mortimar написа:Дори хубавите спортни филтри (визирам К&Н) зацапват дебитомерите в наш'те родни условия. Аз имах панелен К&Н и след около година употреба на дизелов мотор, дебитомера се замърси и колата започна да работи нестабилно на празен ход и да гори повече. Аз не бих се занимавал, освен ако не се прави някакъв сериозен тунинг проект + турбина, където наистина ще трябва повече въздух.
И аз така знам - че зацапват дебитомера. Това е единственото, което ме спира да си сложа спортен филтър.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
За ползата от спортен погледни Тук
Аз лично съм с панелен JR и съм доволен за сега.. Поне 17-18 000 съм минал с него
Аз лично съм с панелен JR и съм доволен за сега.. Поне 17-18 000 съм минал с него
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: isildil и 47 госта