Запитване за спортен филтър

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
cerberito
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Запитване за спортен филтър

Мнениеот cerberito » Чет 27 мар 2008 17:37


Колеги имам Г2 1,6 карбуратор и искам да му сложа спортен филтър.Та въпросът ми е има ли смисъл!Какви са плюсовете и минусите и изобщо какъв да е конусовиден или панелен.Благодаря преджарително :bowdown




Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Чет 27 мар 2008 18:19


панелен на мястото на оригиналния най-добре .за предпочитане оригинален , защото фалшивите качват само разхода на гориво без да имат ефект


SceVola_SICK
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 01 окт 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот SceVola_SICK » Чет 27 мар 2008 18:52


ми според мен няма смисъл ,защото ще дадеш пари без кой знае какъв ефект


ivo752
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот ivo752 » Чет 27 мар 2008 22:22


Няма да усетиш голяма разлика/в звука на двигателя-да/,а пък и улиците в България са доста прашни така 4е мисля 4е не е много избор спортния филтър


slavipleven
Мнения: 250
Регистриран на: Сря 20 фев 2008 17:34
Автомобил: Golf 3 GTI 16v
Двигател: ABF 1994
Местоположение: Плевен

re:

Мнениеот slavipleven » Пет 28 мар 2008 15:04


Колега какво да ти кажа,освен да ти се промени малко звука друго не виждам какво съществено ще стане;за по-бърза няма как да стане коне не се вдигат по този начин за мен няма смисъл.Изборът е твой все пак!!! :wink:


Потребителски аватар
cerberito
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот cerberito » Пет 28 мар 2008 16:32


не,не колеги мен ми е ясно че няма да летя с адолф :) просто искам да ви питам по-добра инвестиция ли е тоя филтър от обикновенния тъй като моя така или иначе е за смяна :)


ivo752
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот ivo752 » Пет 28 мар 2008 17:40


Щом така и така ще сменяш слагаи обикновен да не стане след време да съжеляваш/заради спортния/,освен това бъди сигурен 4е ще ти се ка4и и разхода


Потребителски аватар
gyb
Мнения: 217
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gyb » Пет 28 мар 2008 18:30


зависи, може и да не се качи разхода - поне на газ.. ще усетиш по-бърза реакция на натискането на газта.. слагай конусен че по-бръмчи ;)


Потребителски аватар
cerberito
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот cerberito » Пет 28 мар 2008 19:44


еми реших няма да слагам,може да заключите


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Съб 29 мар 2008 2:36


предимството на спортния филтър е, че не го сменяш, а само почистваш и омасляваш - може да изкара мнооого километри, докато нормалния трябва доста често да се сменя, особенно ако си на газ.

Панелния се монтира сравнително лесно без допълнителни приспособявания и читав ще струва около 50-60 лева (JR примерно) - на 4-5 смяна на нормалния филтър вече ще си на + :wink:


Потребителски аватар
Mortimar
Мнения: 50
Регистриран на: Сря 01 ное 2006 3:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mortimar » Нед 30 мар 2008 4:54


Дори хубавите спортни филтри (визирам К&Н) зацапват дебитомерите в наш'те родни условия. Аз имах панелен К&Н и след около година употреба на дизелов мотор, дебитомера се замърси и колата започна да работи нестабилно на празен ход и да гори повече. Аз не бих се занимавал, освен ако не се прави някакъв сериозен тунинг проект + турбина, където наистина ще трябва повече въздух.


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Нед 30 мар 2008 9:17


Mortimar написа:Дори хубавите спортни филтри (визирам К&Н) зацапват дебитомерите в наш'те родни условия. Аз имах панелен К&Н и след около година употреба на дизелов мотор, дебитомера се замърси и колата започна да работи нестабилно на празен ход и да гори повече. Аз не бих се занимавал, освен ако не се прави някакъв сериозен тунинг проект + турбина, където наистина ще трябва повече въздух.

И аз така знам - че зацапват дебитомера. Това е единственото, което ме спира да си сложа спортен филтър.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 30 мар 2008 11:29


За ползата от спортен погледни Тук
Аз лично съм с панелен JR и съм доволен за сега.. Поне 17-18 000 съм минал с него



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Красимир Паров и 49 госта