Ситуацията е следната: когато го паля студен давам на контакт и изчаквам около 2 секунди да завърти бензиновата помпа и тогава паля и няма проблеми - веднага пали.
Обаче много често ми се случва, когато е топъл давам на контакт и след това като завъртя и нищо не се случва - ни звук, ни стон. понякога ми се случва да дам по 3-4 пъти на контакт докато запаля.
Не мога да разбера какво става. А понякога като е топъл и не го чакам след като дам на контакт, ами направо въртя и си пали без проблем, ама избягвам да го правя, не знам дали това не е вредно за бенз. помпа

Това между другото ми се е случвало и на друг Г3, та за това реших да попитам! Някви защити за нещо ли има или какво?
Ще съм много благодарен за изчерпателен отговор от разбиращите какво точно се случва и как е нормално да бъде запален един голф и да пали от всеки път

П.С. Или проблема е в моя голф?
П.С2. Или пък в мен
