Как се пали голф 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
StanTheMan
Мнения: 211
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:09
Автомобил:
Двигател: AFT
Местоположение: Смолян; София
Контакти:

Как се пали голф 3

Мнениеот StanTheMan » Пет 04 апр 2008 22:15


Колеги, извинявайте за "тъпия въпрос", ама наистина ме терзае много силно.
Ситуацията е следната: когато го паля студен давам на контакт и изчаквам около 2 секунди да завърти бензиновата помпа и тогава паля и няма проблеми - веднага пали.
Обаче много често ми се случва, когато е топъл давам на контакт и след това като завъртя и нищо не се случва - ни звук, ни стон. понякога ми се случва да дам по 3-4 пъти на контакт докато запаля.
Не мога да разбера какво става. А понякога като е топъл и не го чакам след като дам на контакт, ами направо въртя и си пали без проблем, ама избягвам да го правя, не знам дали това не е вредно за бенз. помпа :oops:
Това между другото ми се е случвало и на друг Г3, та за това реших да попитам! Някви защити за нещо ли има или какво?
Ще съм много благодарен за изчерпателен отговор от разбиращите какво точно се случва и как е нормално да бъде запален един голф и да пали от всеки път :)
П.С. Или проблема е в моя голф?
П.С2. Или пък в мен :oops:




Потребителски аватар
LORD_OF_PAIN
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LORD_OF_PAIN » Пет 04 апр 2008 22:25


Здравей колега. Според мен възможни са три проблема. Контактен ключ, стартер или разхлабени съединения между тези две нещица.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 04 апр 2008 22:27


LORD_OF_PAIN написа:Контактен ключ,...или разхлабени съединения между тези две нещица.

:wink:
Моя зеления гори масло,ама пали ВИНАГИ от първия път,само да му покажа ключа,няма значение зима/лято...


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Пет 04 апр 2008 22:39


откъм резервоара :026: :mrgreen:

... (съжалявам не се сдържах)


Потребителски аватар
jeko01
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 04 ное 2007 22:28
Автомобил: pasat B5
Двигател: AFN 1.9 TDI
Местоположение: провинциятя

ok

Мнениеот jeko01 » Пет 04 апр 2008 23:14


здр, колега и споредмен има броблем или в ключа, стартера,(а поточно в бубинката или така наречения контактор) иди при един електричар даго замери,смятам че ще се оправи :wink: поздрави :да:


Потребителски аватар
StanTheMan
Мнения: 211
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:09
Автомобил:
Двигател: AFT
Местоположение: Смолян; София
Контакти:

Мнениеот StanTheMan » Нед 06 апр 2008 0:52


интересно, интересно :shock
не го очаквах това като резултат, но....
щом така смятате ще трябва да отида да го прегледам при електричар.
интересното е, че го прави само, когато е работила колата и в рамките на 20-ина минути я запаля пак след като е угасена (и то не винаги, в около 40% от случаите), иначе студена пали от ряз!
и другото, което е, че съм карал всичко на всичко 3 Г3 до сега, от които само този е бил моя собственост и двата от тях са ми правили този номер :( , та за това си помислих, че е нещо нормално :oops:

П.С. поне ще можете ли да ми обясните как е нормално да се пали голфа, най-вече ме интересува кога (студена, топла)и колко (дали трябва да се чуе нещо - на един приятел на пежото се чува ясно едно чаткане след като завърти помпата и че може да се пали, при мен я чувам само, че завърта и толкоз) трябва да чакам за бенз. помпа.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Нед 06 апр 2008 7:14


Ако е изправно всичко, Голфа се пали така ,както примерно дишаш т.е. изобщо не мислиш как ще го направиш,вкарваш ключа,завърташ и без да натискаш педала на газта трябва да запали,независимо топла ли е,студена ли е,работила ли е преди това или не е...а и нищо не трябва да се чуе(изправна бензинова помпа не се чува как работи и не е необходимо да подкачва гориво/налягане) след завъртането на ключа освен шума от работещия вече двигател.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Нед 06 апр 2008 7:17


я пробвай да смениш реле No 30 и пак пробвай преди да се засилваш към електричаря :wink:


Потребителски аватар
venci&vento
Мнения: 165
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:44
Автомобил: VENTO
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: София

Мнениеот venci&vento » Нед 06 апр 2008 8:48


Колеги на един приятел пасата Б4 96г. лятото му пали само когато е студено купето . Замерихме доста неща и установихме , че проблема е в контактния ключ .Щом запали и включи климатика след това няма проблеми . Може би проблема тук да е идентичен .
УСПЕХ :!:


Потребителски аватар
StanTheMan
Мнения: 211
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:09
Автомобил:
Двигател: AFT
Местоположение: Смолян; София
Контакти:

Мнениеот StanTheMan » Нед 06 апр 2008 23:21


Мерси за отговорите, колеги :wink:
Нище не рабирам от ключове :?
Някой, ако може да обясни по-подробно как да процедирам при проверката на ключа ще съм му много благодарен.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта