отново за охлаждането

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
cucu
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 09 май 2007 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

отново за охлаждането

Мнениеот cucu » Пон 14 апр 2008 10:24


помощ!!!смених 4 датчика за температурата на водата и последният се оказа читав, взе да показва нормално температурата.Но възникна друг проблем.Изгасвам колата и след 15 мин.се включва перката след което работи около 10-15 мин.Сменях датчика на радиатора който командва перката /двускоростна /,но ефекта е същия.Вече не знам какво да сменям. Някой ими ли идея,колата е голф 2 1,8 карбуратор.




Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 14 апр 2008 13:07


Това е нормално, но чак след 15 мин? Колега така и не разбрах прегрява ли, какво показва температурния датчик? :roll:


cucu
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 09 май 2007 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот cucu » Пон 14 апр 2008 14:02


температурата си е нормална,в смисъл около и малко след средата,термостатът е отворил.Понякога като изгася колата перката работи няколко секунди и спира,но след 10-15 мин.се включва отново и работи много дълго.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 14 апр 2008 14:09


Ами явно главата не е истинала и грее водата и тя постепенно влиза през големия кръг в радятора и стига до датчика и пак включва и на мен ми се е случвало.

Маркучите как са надува ли ги?


cucu
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 09 май 2007 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот cucu » Пон 14 апр 2008 14:13


като че ли надува малко маркучите а ако главата нагрява коя може да е причината.наистина чувам като изгася колата как пука нагорещен метал при изстиване.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 14 апр 2008 14:17


Губи ли ти водата от казанчето?
Пукането е нормално, но трябва бая зор да си и дал за да пръщи метала!


cucu
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 09 май 2007 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот cucu » Пон 14 апр 2008 14:19


не то си е просто пукане ,а, вода не се губи


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 14 апр 2008 14:21


Ами значи всичко си е ок, и все пак вземи един мултицет от 10 лв с термо датчик и измери температурата на водата, при загряла кола, за да си сигурен. Така ще разбереш с точност кога отваря термостата, кога вклщчва перката и т нт. :wink:


cucu
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 09 май 2007 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот cucu » Пон 14 апр 2008 14:25


това го правих вече ,термостатът отваря нормално просто малко е нелогично да се включва перката след 15 мин.след угасване


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 14 апр 2008 14:49


Ами нямам идея колега, според мен е това което ти казах, навлиза гореща вода там и за това се включва, другия вариянт е да имаш някакви промени по ел инсталацията и оттам да идва но пак е на някой датчик.


Потребителски аватар
Damian01
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 12:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Damian01 » Пон 14 апр 2008 17:08


в ръководството за експлоатация на голф/венто пише, че перката за охлаждане може да се включи отново до 10-15 минути след изключване на двигателя така че това не бива да буди притеснения.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 14 апр 2008 22:05


Damian01 написа:в ръководството за експлоатация на голф/венто пише, че перката за охлаждане може да се включи отново до 10-15 минути след изключване на двигателя така че това не бива да буди притеснения.
Да така е но не пише, че работи 10-15 мин, а 1-2 ;)


cucu
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 09 май 2007 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот cucu » Вто 15 апр 2008 7:01


благодаря колеги за мненията,а къде може да се намери това ръководство при това на български.Има ли голфа някакъв начин за обезвъздушаване на охладителната с-ма.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 16 апр 2008 11:11


cucu написа:благодаря колеги за мненията,а къде може да се намери това ръководство при това на български.Има ли голфа някакъв начин за обезвъздушаване на охладителната с-ма.
ГОлфа си се обезвъздушава сам, тъй като казанчето е най на високо. Ако ти гнете въздух то ще да е през гарнитурата на главата. :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта