От ламбда сонда с 4 извода към ламбда с 3 / заменяемост ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

От ламбда сонда с 4 извода към ламбда с 3 / заменяемост ?

Мнениеот Skruji » Пет 16 май 2008 14:14


Въпроса ми е може ли на моята кола която е с ламбда сонда с четири кабела, да се сложи сонда с три кабела (защото такава имам под ръка). Ако става моля кажете как се свързва. Колата е тази от гаража, Голф 3 1.4 ABD. Предварително благодаря за помоща 8)




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 16 май 2008 14:31


четвъртия кабел ти е маса... т.е. може
имаш 2 кабела за подгрев и два за сондата - единия е този, който влиза в компа а другия маса.
При сонда с 3 кабела масата се взима от самите колектори предполагам.
Черния кабел е за сигнала на сондата, двата бели са за подгрева - а четвъртият ти може би за двигателя трябва да се хване.


Потребителски аватар
meen
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот meen » Пет 16 май 2008 15:34


важен е черния кабел които е към компа


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 16 май 2008 19:13


meen написа:важен е черния кабел които е към компа

ноо трябва и маса да има. Всичко е важно.
Незнам къде е монтирана, но ако е до катализатора и не се върже подгрева, дефакто няма да работи коректно ламбда сондата, защото не може да се затопли до оптимална за работа температура.


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Skruji » Вто 27 май 2008 17:41


Свързах новата сонда и сега работата на мотора се подобри значително. Белите кабели от сондата с трите кабела ги вързах за белите идващи от купето. Черния кабел на сондата го вързах за черния идващ от купето. Понеже старата сонда имаше и сив кабел, а новата няма, идващия от купето сив кабел го оставих да виси в "космоса". Преди като запалех сутрин трябваше постоянно да помпам на газта, за да не загасне двигателя, а и страшно много прекъсваше. Сега вече трета сутрин си паля и си карам без проблем. Дано и така да си остане. Благодаря на всички които ми отговориха :) :D :mrgreen:


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Skruji » Чет 29 май 2008 16:49


Добре ама всяко чудо за три дни, днес сутринта пак не работи добре на бензин, даже е по зле от преди, не може и да се изфорсира. Явно си трябва оригинална сонда. :evil:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта