
загрява над 100гр. за 2 мин 1.8 аам
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
icemenn написа:значи ще го минтирам без термостат и ако пак прави 100 градуса значи е гарнитура и е дебело...
Абе как ще е термостата......за 2 мин нито един термостат дори и лятото не отваря!Гарнитура е ...Ама що за кахър????Идеален повод да си направиш пълен сервиз на главата от който съм сигурен,че ако не сега то поне след година ще имаш нужда(и аз не вярвах и се притеснявах от такъв ремонт ама сега си свиркам)......шлайф,водачи,райбероване и пасване на клапани,гумички,гарнитура за главата,за изпускателните и за всмукателните колектори и си готов( а... и нови болтове за главата да ски вземеш ей!)......нищо сложно бе човек.....само шлайфафа трябва мнооого добър майстор(по-точно прецизна машина)...250 лв и имаш нов ДВГ за още поне 250 000 км...за нашите ДВГ това си е фасулска работа....стига да не попаднеш на някой какаванин!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
icemenn написа:значи ще го минтирам без термостат и ако пак прави 100 градуса значи е гарнитура и е дебело...
Неее...

При пускането без термостат ще ти работят и двата кръга на охлаждането.
Ако надува има вероятност от налягането да не успее да отвори термостата (да е 'затиснат'). За това и моментално вдига температурата.
Като го затвориш без термостата би трябвало да загрее много по-бавно.
Иначе joker е силно прав! Една профилактика ще е добре дошла за двигател на толкова километри, колкото са нашите

Ако имаш и финансовата възможност да смениш и биелни лагери- просто ще знаеш, че двигателя ти е пушка! (Което за съжаление не те лишава от огромното щастие да се скапе нещо друго!

Така, че- смело!
Проблем ще е, ако се окаже, че надуването не е от гарнитурата... Отиваш на нов блок (двигател) или поне глава....

joker написа:Апропо....никът ми май беше joKer



Поправено! (па хем проверявах какво съм написал... Тюююю...)
Последна промяна от radotom на Вто 17 юни 2008 10:46, променено общо 1 път.
- Zoran
- Мнения: 885
- Регистриран на: Пон 19 дек 2005 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз имах същия проблем с Голф2 GTI, 100градуса, радиатора студен преди 2-3 години. Парното духа студено.
Не мога да се сетя точно какво стана, но мисля че беше зимата и една сутрин ми го направи номера към работа, в офиса наливах вода и обезвъздушавах. После имах други проблем, че ми завираше водата, преди перката да е включила, и постоянно доливах вода, казаха ми че е гарнитура, но така продадох колата.
Не мога да се сетя точно какво стана, но мисля че беше зимата и една сутрин ми го направи номера към работа, в офиса наливах вода и обезвъздушавах. После имах други проблем, че ми завираше водата, преди перката да е включила, и постоянно доливах вода, казаха ми че е гарнитура, но така продадох колата.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Zoran написа:Аз имах същия проблем с Голф2 GTI, 100градуса, радиатора студен преди 2-3 години.
Не мога да се сетя точно какво стана, но мисля че беше зимата и една сутрин ми го направи номера към работа, в офиса наливах вода и обезвъздушавах.
Приятелю аз не можах добре да те разбера.....дано другите да са успели....ама май ФВ не се обезвъздушава.....не знам?

Издрусах спам като екскремент на слон преял с изгнило сено(извинявам се за обема и съдържанието на издрусаното!).....ама бъдете по-точни за да сме от помощ на колегата....той наистина е притеснен толкова ли не разбрахте!
- Zoran
- Мнения: 885
- Регистриран на: Пон 19 дек 2005 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
joker написа:Zoran написа:Аз имах същия проблем с Голф2 GTI, 100градуса, радиатора студен преди 2-3 години.
Не мога да се сетя точно какво стана, но мисля че беше зимата и една сутрин ми го направи номера към работа, в офиса наливах вода и обезвъздушавах.
Приятелю аз не можах добре да те разбера.....дано другите да са успели....ама май ФВ не се обезвъздушава.....не знам?![]()
Издрусах спам като екскремент на слон преял с изгнило сено(извинявам се за обема и съдържанието на издрусаното!).....ама бъдете по-точни за да сме от помощ на колегата....той наистина е притеснен толкова ли не разбрахте!
проблема е в гарнитурата

-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
icemenn, какво установи ? Огледай водната система за течове, особено пластмасите и около в.помпа.Провери да не се е запушило онова тънко маркучле между тройника на главата и разширителния съд-тогава самообезвъздушаването не става.Ако трябва свали цялата помпа комплект , демонтирай фланеца и огледай турбината- има случаи да е износена -оригиналната е пластмасова.Внимавай - рискуваш гарнитура и евентуално скъсване на болтче от фланеца при тази операция.Ако ти надува от гарнитура на главата маркучите яко се раздуват, твърди като камък стават.А това да не отвори термостат от повишено налягане в системата... не знам как се получава , то налягането е еднакво пред/зад термостата-поне на тоя мотор системата съм гледал подробно и не мога физически да си обясня такъв феномен.Иди да ти проверят охл.система за газове-в сервизите имат индикатори за това .А...по напред беше писал че ти включва перката, после че радиатора е студен-нещо не се връзва.Карай го по-спокойно и последователно, всичко е поправимо .То не е лошо да препипаш цялата глава , но 200-300лв ей така за опит...незнам
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
icemenn написа:проблема е решен.термостата го отрязах остевих само гривничката(за да се уплатнява иначе тече)сега ще карам без термостат пък като доиде зимата ще го мислим..мерси на всички (P)(P)(P)(P)
Извинявай,колега,но си извършил огромна глупост в стил социалистически сюрреализъм!!!Това не ти е трактор от Стахановски колхоз,а една сравнително опростена,но добре конструирана кола изискваща малко по-голямо внимание и респект.....
За какво пуска тема и защо иска толкова съвети,като не послуша нито един....


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта