Центровка след смяна на съединител?-Решено!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Vito
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 6:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vito » Пон 11 авг 2008 18:26


radotom написа:...Завърти двигателя така, че в отвора при камбаната на съединителя да ти се появи белегче с надпис '0' над него. Имай предвид, че белезите са 2- '0' и '1'. Вторият е за центровката на запалването (баш делкото).
Този отвор е точно над съединителя, обикновено затапен с гумена тапичка. всъщност- отворите са 2 един до друг. Гледаш в този, който е до двигателя. Ще видиш, че на кожуха стърчи едно езиче напред. Това ти е показалеца. Някой бавно да върти двигателя на ръка (свалете свещите, че да е по-лесно), а ти си светни с фенерче в отвора и гледай. Белезите са мънички! Ако не знаеш какво точно търсиш- трудно се виждат! :(
Веднъж намерил този белег, гледаш дали разпределителния вал ти е на маркер, както ти е пуснал картинката andro_. Ако не е- още един оборот на двигателя
От там вече делкото трябва да е така, че палеца да сочи нагоре, първи цилиндър.
Фината настройка на запалването става със стробоскоп, по втория белег, дето е '1' (или само | )


Е това е начинът!Сложих маховика на белег "0" и разпределителният вал дойде на долната черта на пластмасата(хоризонталната),а палеца на делкото няма да ви разправям къде беше :oops: .Веднага припука и след малко вече си работеше :D

Много голямо БЛАГОДАРЯ на Радо за навременния и точен(както винаги) съвет!

П.С М/у другото центровката я правих в 6:30 сутринта,преди да изляза за работа.Няма начин-требва да се пробва :screwy




Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Пон 11 авг 2008 20:30


Интересна тема.И подходяща да ви питам дали може да дам предварение не от делкото,а от паразитния вал?Ще обясня защо - колата ми върви добре при предварение 12-13 градуса,но с такова предварение при включен климатик трудно успокоява оборотите на ПХ.Надявам се,че тоя ефект ще изчезне ако презацепя паразитния вал с един зъб?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 11 авг 2008 21:59


Жоро написа:Надявам се,че тоя ефект ще изчезне ако презацепя паразитния вал с един зъб?

Не, на практика е едно и също ;)

Vito, поздравления за добре свършената работа!
Аз пък разблокирах спирачки една сутрин, януари месец преди 2 или 3 години :lol:
3 колеги от работата спряха и ме караха да се кача в техните коли, ама... инат! :lol:
От тогава ръчна не опъвам!


Потребителски аватар
Vito
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 6:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vito » Вто 12 авг 2008 20:32


Ми,така е.Меракът се гаси с работа и...с пари :wink:

Много благодаря за съветите отново,в чудо се бях видял,хвърчаха едни идеи за прескочили зъби и др.подобни :shock Мани,мани :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nikola85 и 49 госта