radotom написа:...Завърти двигателя така, че в отвора при камбаната на съединителя да ти се появи белегче с надпис '0' над него. Имай предвид, че белезите са 2- '0' и '1'. Вторият е за центровката на запалването (баш делкото).
Този отвор е точно над съединителя, обикновено затапен с гумена тапичка. всъщност- отворите са 2 един до друг. Гледаш в този, който е до двигателя. Ще видиш, че на кожуха стърчи едно езиче напред. Това ти е показалеца. Някой бавно да върти двигателя на ръка (свалете свещите, че да е по-лесно), а ти си светни с фенерче в отвора и гледай. Белезите са мънички! Ако не знаеш какво точно търсиш- трудно се виждат!
Веднъж намерил този белег, гледаш дали разпределителния вал ти е на маркер, както ти е пуснал картинката andro_. Ако не е- още един оборот на двигателя
От там вече делкото трябва да е така, че палеца да сочи нагоре, първи цилиндър.
Фината настройка на запалването става със стробоскоп, по втория белег, дето е '1' (или само | )
Е това е начинът!Сложих маховика на белег "0" и разпределителният вал дойде на долната черта на пластмасата(хоризонталната),а палеца на делкото няма да ви разправям къде беше


Много голямо БЛАГОДАРЯ на Радо за навременния и точен(както винаги) съвет!
П.С М/у другото центровката я правих в 6:30 сутринта,преди да изляза за работа.Няма начин-требва да се пробва
