Голф 4 - ел. смукач???

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kickd0wn
Мнения: 508
Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kickd0wn » Чет 02 окт 2008 9:57


Датчика на входящият въздух е точно в дебитомера и не се продава отделно. Цената на такъв дебитомер втора ръка е 200-250лв. Датчика за охл. течност се намира отдясно на двигатела, точно до него. И двата ги има в аутодата точно къде са както има и стойностите, които трябва да показват при различните температури. Вместо да си играеш да сменяш и да хвърляш пари първо ги замери, лесно достъпни са. Този на охл. течност дори може да го свалиш и да го замериш като преди това го охлаждаш и затопляш във вода. И последно моя 1.6 СР пали по същият начин, сутрин държи 1100 и скоро след това пада на 800, мисля че е нормално и няма нещо нередно. Ако разхода ти е добре не се занимавай да търсиш проблеми.




Потребителски аватар
XaZarD
Мнения: 88
Регистриран на: Пет 15 авг 2008 17:40
Автомобил: VW Golf
Двигател: AKL 2000
Местоположение: Гулянци

Мнениеот XaZarD » Чет 02 окт 2008 17:41


Значи когато запали на 1100 оборота няма проблеми, сус 90-100 ми гори към 5-5,5, но когато не иска и почне да ги дуржи м-у 800 и 1000 гори кум 7?А колата е качвана на диагностика.А и сутрин, понеже пътувам на 40 км. не иска да загрее до 90*, даржи я на чертичката предо 90?Нормално ли е за 40 км да не иска да я вдигне при температура на вън от 5 до 8-9*?


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Чет 02 окт 2008 19:35


XaZarD написа:Значи когато запали на 1100 оборота няма проблеми, сус 90-100 ми гори към 5-5,5, но когато не иска и почне да ги дуржи м-у 800 и 1000 гори кум 7?А колата е качвана на диагностика.А и сутрин, понеже пътувам на 40 км. не иска да загрее до 90*, даржи я на чертичката предо 90?Нормално ли е за 40 км да не иска да я вдигне при температура на вън от 5 до 8-9*?
не е нормално :arrow: а ако ще сменяш температурен датчик изчакай колата да изтине преди да го сменяш :idea:


tzon
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот tzon » Чет 02 окт 2008 19:59


абе може и да е нормално зависи много от атмосферните условия ,пак каква е температурата вътре никой незнае, и моята е по същия начин едно кам едно,веднъж си пали студена си пали 1100 друг път направо на 900 ,нз дали е проблем това?


tzon
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот tzon » Чет 02 окт 2008 20:23


не сам сигорен изобщо кога и защо прави така и дали е проблем


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Голф 4 - ел. смукач???

Мнениеот dokros » Чет 02 окт 2008 20:24


XaZarD написа:Здравеите пак колеги!Ами искам да попитам какво кара електрония смукач на голата да се включи?Голфа е 1,6 SR.



сигурен ли си ,че изобщо имаш смукач.
пълната инжекция се командва от компа ,не съм убеден ,че въобще има смукач.


Потребителски аватар
XaZarD
Мнения: 88
Регистриран на: Пет 15 авг 2008 17:40
Автомобил: VW Golf
Двигател: AKL 2000
Местоположение: Гулянци

Мнениеот XaZarD » Пет 03 окт 2008 9:14


Ами незнам, до колкото разбрах от колегите, няма такова животно в наше село :D .Явно компютара сабира инфо от дадени датчици и тои си вдига оборотите.Та тук изниква варосат, кой от всички датчици е за смяна?След като на диагностиката показва че всички са наред? :?:


tzon
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот tzon » Пет 03 окт 2008 9:54


колега май този дебитомер 6те излезе ми се струва,някой път и като сменям сякаш имам едно леко забявяне и при си пали различно като при теб сутринта пак си запали направо на 900 оборота ама сякаш не е голям проблем че да давам още пари


Потребителски аватар
XaZarD
Мнения: 88
Регистриран на: Пет 15 авг 2008 17:40
Автомобил: VW Golf
Двигател: AKL 2000
Местоположение: Гулянци

Мнениеот XaZarD » Пет 03 окт 2008 17:42


Дано да не е!А и не мисля че е, диагностиката щеше да си покаже!Някои датчик е!


tzon
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот tzon » Пет 03 окт 2008 19:33


дано колега аз скоро ще ида да ги видя тея датчици ако разбереш ти по рано кажи


tzon
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот tzon » Пон 06 окт 2008 15:26


ходих на диагностика- данчик температура засмукв. въздух ,или така наречения дебитомер, 280 лева ама него купих сега ,та това ми е проблема ,скоро ще го реша.


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Мнениеот golf777 » Пон 06 окт 2008 21:48


tzon написа:ходих на диагностика- данчик температура засмукв. въздух ,или така наречения дебитомер, 280 лева ама него купих сега ,та това ми е проблема ,скоро ще го реша.
:да:
караш си така и си свиркаш,и моя е така и спрях да му обръщам внимание,сутрин паля държи 1100, 2 подавания на газта и се стабилизира на 900-1000 и това е


tzon
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот tzon » Пон 06 окт 2008 23:05


е да ама моя един пат на 10 е на 1100 иначе 900 а то е нормално да са 1100 на студен мотор това ми загрява по бързо а сега няма загряване ,и разхода ми скача ,6те го сменя аз с отстпъка може да го намеря и на 200 лева na bosh, така студена ми глахне и при смяна на скорости при по сериозно подаване на газ има едно забавяне по 3 та предавка,скоро 6те го сменям така дразни настапиш смениш предавка и се забавяш 1 секунда.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 49 госта