Голф 4 - ел. смукач???
- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Датчика на входящият въздух е точно в дебитомера и не се продава отделно. Цената на такъв дебитомер втора ръка е 200-250лв. Датчика за охл. течност се намира отдясно на двигатела, точно до него. И двата ги има в аутодата точно къде са както има и стойностите, които трябва да показват при различните температури. Вместо да си играеш да сменяш и да хвърляш пари първо ги замери, лесно достъпни са. Този на охл. течност дори може да го свалиш и да го замериш като преди това го охлаждаш и затопляш във вода. И последно моя 1.6 СР пали по същият начин, сутрин държи 1100 и скоро след това пада на 800, мисля че е нормално и няма нещо нередно. Ако разхода ти е добре не се занимавай да търсиш проблеми.
- XaZarD
- Мнения: 88
- Регистриран на: Пет 15 авг 2008 17:40
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Гулянци
Значи когато запали на 1100 оборота няма проблеми, сус 90-100 ми гори към 5-5,5, но когато не иска и почне да ги дуржи м-у 800 и 1000 гори кум 7?А колата е качвана на диагностика.А и сутрин, понеже пътувам на 40 км. не иска да загрее до 90*, даржи я на чертичката предо 90?Нормално ли е за 40 км да не иска да я вдигне при температура на вън от 5 до 8-9*?
- badjo-vw
- Мнения: 583
- Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
не е нормалноXaZarD написа:Значи когато запали на 1100 оборота няма проблеми, сус 90-100 ми гори към 5-5,5, но когато не иска и почне да ги дуржи м-у 800 и 1000 гори кум 7?А колата е качвана на диагностика.А и сутрин, понеже пътувам на 40 км. не иска да загрее до 90*, даржи я на чертичката предо 90?Нормално ли е за 40 км да не иска да я вдигне при температура на вън от 5 до 8-9*?


- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Голф 4 - ел. смукач???
XaZarD написа:Здравеите пак колеги!Ами искам да попитам какво кара електрония смукач на голата да се включи?Голфа е 1,6 SR.
сигурен ли си ,че изобщо имаш смукач.
пълната инжекция се командва от компа ,не съм убеден ,че въобще има смукач.
- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk2 gl 1990
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
tzon написа:ходих на диагностика- данчик температура засмукв. въздух ,или така наречения дебитомер, 280 лева ама него купих сега ,та това ми е проблема ,скоро ще го реша.

караш си така и си свиркаш,и моя е така и спрях да му обръщам внимание,сутрин паля държи 1100, 2 подавания на газта и се стабилизира на 900-1000 и това е
е да ама моя един пат на 10 е на 1100 иначе 900 а то е нормално да са 1100 на студен мотор това ми загрява по бързо а сега няма загряване ,и разхода ми скача ,6те го сменя аз с отстпъка може да го намеря и на 200 лева na bosh, така студена ми глахне и при смяна на скорости при по сериозно подаване на газ има едно забавяне по 3 та предавка,скоро 6те го сменям така дразни настапиш смениш предавка и се забавяш 1 секунда.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: vinixxx и 74 госта