Смяна на съединител-включва ли и смяна на маховик?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
iurimil
Мнения: 244
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Защото като питам по други магазини

Мнениеот iurimil » Чет 13 сеп 2007 11:33


Plamen_RI "колега, ти що реши че имаш лагер... "

Защото като питам по други магазини ми дават комплект с лагер.




Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Чет 13 сеп 2007 12:52


от бензиновите Г3, само АБФ мотора /16В/, е със хидравличен съединител, демек има лагер! не че съм кой знае какъв разбирач, ама наскоро правих съединител, а пък той трябва да е същия като твоя, за по-сигурно се консултирах сега и със Брабуса, така че да си знаеш - тия продавачи дето са ти казали че имаш лагер на съединителя, или не са в час, или са мноо хитри, или и двете :wink:


Потребителски аватар
CRX Racing
Мнения: 1246
Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CRX Racing » Чет 13 сеп 2007 15:14


Преди месец ми се наложи смяна и сложих Sachs...
Колата беше с оригиналния си съединител Valeo :idea: на 155000км
Също така внимавай от къде го купуваш, защото има много ментета :idea:


Потребителски аватар
iurimil
Мнения: 244
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Потвърждавам

Мнениеот iurimil » Чет 13 сеп 2007 22:35


Потвърждавам ADY,скоростна кутия CHE няма аксеален лагер.
Притискателен диск,натискаща пластина,задържаща скоба,феродов диск,маховик.

Още един въпрос:
Към пълния комплект са всички изброени горе или тези без маховик?

Като снех кутията всичко вътре беше Lok-притискател,феродов и маховик - сега всичко ли да сменя или само притискател и феродов?
Автомобила е на 172000 км.
Предполагам нищо не е сменяно до момента.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 13 сеп 2007 22:58


Принципно маховик не се сменя...


Малко пояснение - за бензиновите мотори:
1,4 и 1.6 са със нормален съединител и са с лагер.
1.6 101 к.с. и още един мотор има 1.6 75 к.с. но е пълна инжекция - те са с обратен съединител и са без лагер.
1.8 и 2.0 са с обратен и без лагер.
2.0 16 кл. е с лагер.

Дизелите мисля всички са с обратния съединител - демек без лагер.

В същност и тези с обратния съединител имат лагер но той е от другата страна на скоростите и мноооого рядко се сменя.

В комплекта трябва да има: феродов, притискателен диск, аксиална пластина със задържащ пръстен, 6 бр нови болтове за притискателя които се стягат с момент 100 Nm.


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Пет 14 сеп 2007 7:51


°niksi° написа:Малко пояснение - за бензиновите мотори:
1,4 и 1.6 са със нормален съединител и са с лагер.


:oops: аз пък се изцепих че само АБФ-а е с лагер, извинявам се


Потребителски аватар
ceci4
Мнения: 885
Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
Автомобил: VW Golf V TDI 16V
Двигател: BKD 2004
Местоположение: Плевен

Мнениеот ceci4 » Вто 07 окт 2008 19:45


°niksi° написа:В същност и тези с обратния съединител имат лагер но той е от другата страна на скоростите и мноооого рядко се сменя.


Безкрайно точен Никси - дори и тези без лагер си имат лагерче, но като размери, цена и необходимост за смяна е пренебрежим


KaRcHo
Мнения: 81
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 3:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KaRcHo » Вто 07 окт 2008 20:13


аз също сменях съединителя и сложих сакс около 300 лв целя комплект, но лагера не ми трябваше


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Вто 07 окт 2008 20:15


И аз преди няма месец смеях сложих LUK пълен комплект (и голфът ми е със LUK ). На голфи беше SACHS оригинал (VW/AUDI) а на пасата Valeo (без VW/AUDI ) което ме навява на мисълта че веднъж е сменян :roll:


Потребителски аватар
GolfGtI115
Мнения: 337
Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 10:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот GolfGtI115 » Сря 08 окт 2008 17:05


браво никси опресняжа6 знанията ни.поне няма да се излагаме като отидем в магазина да си търсим съединители за голфчетата:)аз сега разбрах че моята ГТИ-ка е с обатен съединител.а колко ли е комплекта???



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта