Plamen_RI "колега, ти що реши че имаш лагер... "
Защото като питам по други магазини ми дават комплект с лагер.
Смяна на съединител-включва ли и смяна на маховик?
- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
от бензиновите Г3, само АБФ мотора /16В/, е със хидравличен съединител, демек има лагер! не че съм кой знае какъв разбирач, ама наскоро правих съединител, а пък той трябва да е същия като твоя, за по-сигурно се консултирах сега и със Брабуса, така че да си знаеш - тия продавачи дето са ти казали че имаш лагер на съединителя, или не са в час, или са мноо хитри, или и двете 

- CRX Racing
- Мнения: 1246
- Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- iurimil
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Потвърждавам
Потвърждавам ADY,скоростна кутия CHE няма аксеален лагер.
Притискателен диск,натискаща пластина,задържаща скоба,феродов диск,маховик.
Още един въпрос:
Към пълния комплект са всички изброени горе или тези без маховик?
Като снех кутията всичко вътре беше Lok-притискател,феродов и маховик - сега всичко ли да сменя или само притискател и феродов?
Автомобила е на 172000 км.
Предполагам нищо не е сменяно до момента.
Притискателен диск,натискаща пластина,задържаща скоба,феродов диск,маховик.
Още един въпрос:
Към пълния комплект са всички изброени горе или тези без маховик?
Като снех кутията всичко вътре беше Lok-притискател,феродов и маховик - сега всичко ли да сменя или само притискател и феродов?
Автомобила е на 172000 км.
Предполагам нищо не е сменяно до момента.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Принципно маховик не се сменя...
Малко пояснение - за бензиновите мотори:
1,4 и 1.6 са със нормален съединител и са с лагер.
1.6 101 к.с. и още един мотор има 1.6 75 к.с. но е пълна инжекция - те са с обратен съединител и са без лагер.
1.8 и 2.0 са с обратен и без лагер.
2.0 16 кл. е с лагер.
Дизелите мисля всички са с обратния съединител - демек без лагер.
В същност и тези с обратния съединител имат лагер но той е от другата страна на скоростите и мноооого рядко се сменя.
В комплекта трябва да има: феродов, притискателен диск, аксиална пластина със задържащ пръстен, 6 бр нови болтове за притискателя които се стягат с момент 100 Nm.
Малко пояснение - за бензиновите мотори:
1,4 и 1.6 са със нормален съединител и са с лагер.
1.6 101 к.с. и още един мотор има 1.6 75 к.с. но е пълна инжекция - те са с обратен съединител и са без лагер.
1.8 и 2.0 са с обратен и без лагер.
2.0 16 кл. е с лагер.
Дизелите мисля всички са с обратния съединител - демек без лагер.
В същност и тези с обратния съединител имат лагер но той е от другата страна на скоростите и мноооого рядко се сменя.
В комплекта трябва да има: феродов, притискателен диск, аксиална пластина със задържащ пръстен, 6 бр нови болтове за притискателя които се стягат с момент 100 Nm.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- GolfGtI115
- Мнения: 337
- Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 10:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 78 госта