температура на антифриза

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
latincho
Мнения: 44
Регистриран на: Нед 22 апр 2007 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

температура на антифриза

Мнениеот latincho » Сря 15 окт 2008 22:16


Здравейте! Колата е GOLF III AFT мотор.Наложи да сменя пластмасовия фланец на който е хванат датчика за водата на двигателя /беше проекъл от уплътнението/.Всичко мина благополучно сложих си датчика в гнездото,сложих тапата в другия отвор но.... се появи следния проблем!Колата си загрява нормално до 90 градуса но пусна ли е по нанадолнището наскорост температурата пада до около 70 градусаза около 1,5 км пробег.Дам ли и газ след около същото разстояние температурата се въстановява до 90 градуса.До сега също се е получавало така но не толкова забележително и за толкова кратко ръзстояние.По време на шофиране е дразнещо да наблюдаваш как температурата варира толкова често.Възможно ли е толкова бързо да се охлажда и загряваа антифриза?Ако ли не къде посъветвайте ме къде да потърся проблема.При ремонта не съм изпускал,удрял и наранявал по никакйв начин датчика да водата.Благодаря




Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Сря 15 окт 2008 22:19


Данеби термостата да е виновен за това :roll:


Потребителски аватар
latincho
Мнения: 44
Регистриран на: Нед 22 апр 2007 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот latincho » Сря 15 окт 2008 22:21


Едва ли защото съм пипал само фланеца,но не и термостата.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Сря 15 окт 2008 22:29


latincho написа:Едва ли защото съм пипал само фланеца,но не и термостата.

Това че несиго пипал неозначава че нее развален от преди това.Термостата има живот на определен брой отваряния и затваряния,после започва или да остава в едно от крайните положения или да недозатваря Ако неси сменял термостат скоро те съветвам даго смениш,защото винаги има полза да е нов,а и е евтина част :idea:


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Чет 16 окт 2008 0:19


смених пластмасовия петпътник(АБД) с нов(датчика и термостата оставих старите-нямаше проблем) и стрелката на температурата почна да пада като се спускам по надолнище.преди стоеше като загрее на 90 градуса бетон,сега пада под 90 при спускане!!!!дивотия.....точно като на колегата,но пак не виждам така да е проблем и за това си карам смело


Потребителски аватар
Ixidor
Мнения: 340
Регистриран на: Пон 02 юни 2008 9:19
Автомобил: VW Bora 2.0 -- Honda CB500-R
Двигател:
Местоположение: сф / плд

Мнениеот Ixidor » Чет 16 окт 2008 18:16


Така не е ли кофти за двигателя (бързо охлаждане)?

Един приятел имаше такъв проблем и се оказа термостата.


Потребителски аватар
edisonov
Мнения: 550
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 18:21
Автомобил: VW Golf 8 Variant
Двигател: 2025
Местоположение: София

Мнениеот edisonov » Чет 16 окт 2008 18:28


И аз имах подобен проблем и се оправи като смених термостата. Сега като захладее още по осезателно ще се вижда как пада температурата. А тройника също съм го сменял, но след това никаква промяна с температурата нямаше. Стои си закована на 90 градуса.


Потребителски аватар
BastunSelski
Мнения: 600
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
Контакти:

Мнениеот BastunSelski » Чет 16 окт 2008 22:41


Латине термостатче ти трябва.Имах същия проблем и се оказа,че дори съм нямал термостат вътре,та си купих един термостат около 15-20 кинта.Понякога се налага да си купиш и един пластмасов фланец около15-20лв. и като го смениш темп си кове на 90С и не мърда.
П.С.А иначе няма някакви видими последствия.Нито по двигателя,нито в разхода,но все пак нормалното е 90С.


Betrayer
Мнения: 156
Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:53
Автомобил: bmw
Двигател: 1986
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Betrayer » Чет 16 окт 2008 22:46


latincho аз смених същия фланец ама нямам проблеми (слава Богу) ако стане нещо ше сме ептен колеги :lol:


Потребителски аватар
latincho
Мнения: 44
Регистриран на: Нед 22 апр 2007 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот latincho » Пет 17 окт 2008 9:36


Сега остава да ми помогнете като ми обясните как да стигна до тоя термостат.До колкото съм прочел трябва доста неща да разкача за да го сменя/колата ми е с климатик/.Ако някой има снимки как се сменя нека прати .Благодаря.


Потребителски аватар
icemenn
Мнения: 504
Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот icemenn » Пет 17 окт 2008 10:00


Ixidor написа:Така не е ли кофти за двигателя (бързо охлаждане)?

Един приятел имаше такъв проблем и се оказа термостата.

да колега кофти е!не препоръчвам да карате без термостат,макар че аз така карам.това бързо захлаждане е..ва майката на двигателя


Потребителски аватар
edisonov
Мнения: 550
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 18:21
Автомобил: VW Golf 8 Variant
Двигател: 2025
Местоположение: София

Мнениеот edisonov » Пет 17 окт 2008 10:41


latincho написа:Сега остава да ми помогнете като ми обясните как да стигна до тоя термостат.До колкото съм прочел трябва доста неща да разкача за да го сменя/колата ми е с климатик/.Ако някой има снимки как се сменя нека прати .Благодаря.


На АФТ с клима наистина малко кофти се стига до термостата. До колкото си спомням като сменях моя миналата година махах ремъка на хидравликата и развивах самата помпа за да мога да я преместя, че иначе няма стигане до термостата. В един сервиз ми бяха обявили цена за смяната все едно ще ми сменят всички ремъци и предпочетох да се помъча мако сам ма да не им дам толкова пари. За съжаление нямам снимки.


Потребителски аватар
latincho
Мнения: 44
Регистриран на: Нед 22 апр 2007 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот latincho » Нед 19 окт 2008 20:28


Реших да го сменя сам.Посъветвайте ме какъв термостат да взема .На 87 градуса или на 92 градуса?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта