температура на антифриза
- latincho
- Мнения: 44
- Регистриран на: Нед 22 апр 2007 13:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
температура на антифриза
Здравейте! Колата е GOLF III AFT мотор.Наложи да сменя пластмасовия фланец на който е хванат датчика за водата на двигателя /беше проекъл от уплътнението/.Всичко мина благополучно сложих си датчика в гнездото,сложих тапата в другия отвор но.... се появи следния проблем!Колата си загрява нормално до 90 градуса но пусна ли е по нанадолнището наскорост температурата пада до около 70 градусаза около 1,5 км пробег.Дам ли и газ след около същото разстояние температурата се въстановява до 90 градуса.До сега също се е получавало така но не толкова забележително и за толкова кратко ръзстояние.По време на шофиране е дразнещо да наблюдаваш как температурата варира толкова често.Възможно ли е толкова бързо да се охлажда и загряваа антифриза?Ако ли не къде посъветвайте ме къде да потърся проблема.При ремонта не съм изпускал,удрял и наранявал по никакйв начин датчика да водата.Благодаря
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
latincho написа:Едва ли защото съм пипал само фланеца,но не и термостата.
Това че несиго пипал неозначава че нее развален от преди това.Термостата има живот на определен брой отваряния и затваряния,после започва или да остава в едно от крайните положения или да недозатваря Ако неси сменял термостат скоро те съветвам даго смениш,защото винаги има полза да е нов,а и е евтина част

- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
смених пластмасовия петпътник(АБД) с нов(датчика и термостата оставих старите-нямаше проблем) и стрелката на температурата почна да пада като се спускам по надолнище.преди стоеше като загрее на 90 градуса бетон,сега пада под 90 при спускане!!!!дивотия.....точно като на колегата,но пак не виждам така да е проблем и за това си карам смело
- BastunSelski
- Мнения: 600
- Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
- Контакти:
Латине термостатче ти трябва.Имах същия проблем и се оказа,че дори съм нямал термостат вътре,та си купих един термостат около 15-20 кинта.Понякога се налага да си купиш и един пластмасов фланец около15-20лв. и като го смениш темп си кове на 90С и не мърда.
П.С.А иначе няма някакви видими последствия.Нито по двигателя,нито в разхода,но все пак нормалното е 90С.
П.С.А иначе няма някакви видими последствия.Нито по двигателя,нито в разхода,но все пак нормалното е 90С.
- edisonov
- Мнения: 550
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 18:21
- Автомобил: VW Golf 8 Variant
- Двигател: 2025
- Местоположение: София
latincho написа:Сега остава да ми помогнете като ми обясните как да стигна до тоя термостат.До колкото съм прочел трябва доста неща да разкача за да го сменя/колата ми е с климатик/.Ако някой има снимки как се сменя нека прати .Благодаря.
На АФТ с клима наистина малко кофти се стига до термостата. До колкото си спомням като сменях моя миналата година махах ремъка на хидравликата и развивах самата помпа за да мога да я преместя, че иначе няма стигане до термостата. В един сервиз ми бяха обявили цена за смяната все едно ще ми сменят всички ремъци и предпочетох да се помъча мако сам ма да не им дам толкова пари. За съжаление нямам снимки.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта