Здравейте, колеги! Може ли някой да ми отговори на въпроса кое спира стъклото да не отиде прекалено надолу при сваляне с ел. механизма? Има реле, което изключва мотора при по-висок ток ли?
При мене имаше проблем с механизма на ел. стъклото. Мотора е ОК. Проблема бяха жилата. Усукани бяха и няма движене в макарата. Сменихме двете жила, сложихме им на края по половин устер клема като глава и положението що годе се закрепи. Само че когато стъклото слиза надолу прекалено и мотора не се изключва, а някъде блокира стабилно. И после трябва с ръка да помогна на стъклото за да се разблокира. Някой имал ли е такъв проблем ????
Ибиза 97 година 1.4 АЕХ
Механизъм ел. стъкло
- designer1
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
- Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
- Двигател: CJZC 2015
- Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY
Не сте догодили монтажа на стъклоподемника сигурно, ако ти е по късо жилото което си сложил от оригиналното, двете шини може да се напраягат и да са леко деформирани. Вземи си цял комплект за смяна за моя голф е 59лв. на Топран за сега съм много доволен всичко пастна от първия път. Имаше малък проблем с центроването на стъклото май и сега не съм го стегнал както трябва за двете щипки но поне се затваря и отваря добре. Иначе няма крайни изключватели. При достигане на крайно положение мотора се изключва сам. Опитай се да си регулираш стъклото, развий двете щипки и вдигни с механизъма стъклото до горе после пусни малко колкото да ги затегнеш и вдигаш пак и така докато се затварч плътно стуклото догоре без да се изметва. За долно положение , ами махни устер клемите и пробвай пак но според мен не си уцелил дължината на новите жила 

- designer1
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
- Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
- Двигател: CJZC 2015
- Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY
Ако става на въпрос за малкото палче с което се отваря вратат от вътрешната страна, то си има чалъм за него но аз го схванах на 10-етото сваляне на кората и след като счупих едно законтрящо краче. Та това краче се пада примерно на дясна врата като погледнеш ръчката за отваряна на вратат от долната страна в дясно, трябва да се наведеш да го видиш! Значи първо се дърпа леко с отверка на към теб да излезе от дупката на вратат и после се плъзка циалата вътрешна ръчка напред като държиш крачето докато излезе целия механизъм. А иначе вътрешната дръжка дето я хващаш когато затваряш вратат винаги излиза с мъка
, демек още не съм и хвана цаката всеки път напъвам с отвертката като луд.
Сега за скърцането , еми нали е един найлон само зимаш един чувал разпаряш го и слагаш
Но ще използвам думите на един колега от форума: "Разбирам да карате Мерцедес и да не скърца и тропа нищо в него , но все пак Голфовете си скърцат и това е."

Сега за скърцането , еми нали е един найлон само зимаш един чувал разпаряш го и слагаш

-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега, явно си много навътре в нещата
Само да вметна че на Сеата дръжката за отваряне на вратата отвътре откъм тапицерията ми е с няколко болта хваната и няма сваляне докато не се махне тапицерията. Явно при Сеата е така.
Добре, да разбирам че няма никакви релета и датчици, които да спират мотора когато стъклото е в крайно долно / горно положение.

Само да вметна че на Сеата дръжката за отваряне на вратата отвътре откъм тапицерията ми е с няколко болта хваната и няма сваляне докато не се махне тапицерията. Явно при Сеата е така.
Добре, да разбирам че няма никакви релета и датчици, които да спират мотора когато стъклото е в крайно долно / горно положение.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта