Проблеми с оборотите на Голф2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
didddko
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 21 ное 2008 23:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблеми с оборотите на Голф2

Мнениеот didddko » Пет 21 ное 2008 23:59


Здравейте на всички,
проблема ми е следният:Като запаля сутрин оборотите са около 1000 което е нормално за студен двигател. Като позагрее малко започва да ги вдига на около 1500 и така докато спра някъде. На следващото палене ако не е изстинала напълно колата вече оборотите са към 2000 и така ги държи постоянно. Забелязал съм че като извадя и вкарам пак една голяма букса от дясно на карбуратора (там влиза) и падат под 700. Даже отива на гаснене , но така се закрепва на ниски обороти. Снощи като се прибирах я вадих и се оправи . Днес тръгнах сутринта а тя горката едвам държи 600 , но цял ден не си помисли да ги вдигне. Двигателя е 1,8 МИ (RP) Помогнете със съвети какво да го правя. Благодаря ви.




didddko
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 21 ное 2008 23:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот didddko » Съб 22 ное 2008 14:07


чакам някой да даде мнение по въпроса.


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Съб 22 ное 2008 14:11


Темп. датик може би :roll:


didddko
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 21 ное 2008 23:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот didddko » Съб 22 ное 2008 14:26


добре , а защо като извадя буксата от карбуратора и се оправя.


xPLOID
Мнения: 120
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 18:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот xPLOID » Съб 22 ное 2008 16:49


коя букса и зая кои дат4ик говорим?аз попитах за термоампулата дето влизат двата маркуча от охладителната система.а възможно ли е някой жакуум да прави магарии.хаиде помагаите колеги 4е и друг проблем ми се появи с скапаната газова


Потребителски аватар
Getoni
Мнения: 99
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лесидрен
Контакти:

Мнениеот Getoni » Съб 22 ное 2008 18:18


Същия проблем го имах на Толедото /1.8 ми -RP/ сутрин при запалване държи 1000 оборота и като поработи малко ги вдигаше сама 2000 на празен ход и си подаваше сама газ ,смених и моторчето за празния ход и уж се оправи за 2 дена и след това пак същото положение след като разглобих цялото моно и го изчистих с бензин от мизерията се сетих да промия и двете тръбички, които излизат отзад на капака на моното с WD-40 , свалих и маркуча от моното до капака на клапаните и го измих и него и работата на двигателя се оправи, сега работи на 900-1000 оборота и не мърдат .


didddko
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 21 ное 2008 23:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот didddko » Съб 22 ное 2008 22:29


Значи от дясната страна на карбуратора има самоедна букса и я е на някаква плочка е вързана с четири кабела е.Не го знам това нещо какво е и как се казва.
Ще взема да го пробвам и аз номера с почистването и промиването на цялото моно.
Някой има ли други мнения?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 100 госта