колата се изложи ...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6249
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VWGT » Сря 08 фев 2006 23:01


10x на всички за отговорите, днес на тръгване от работата към 19:00 при -5 запали и вървя нормално, наистина причината може да е в обледеняването на някои части от моното ... дано това се окаже :roll:

остава проблема с ремъка, но имам чувството че и неговата грижа е в студа ...




Потребителски аватар
Taffy
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 14:05
Автомобил: Audi A4
Двигател: ADR 2000
Местоположение: София

Мнениеот Taffy » Чет 09 фев 2006 7:18


Същите проблеми. Скъсах си нервите.

Това, което натрупах като опит е да си палите в тея студове на бензин да карате докато стрелката на температурата се вдигне над малките чертички и тогава прехвърлете на газ. Няма да има проблеми.

А това, че като се запали на газ всичко е наред и когато се потегли рухва цялата илюзия, е защото изпарителя и тръбичките са обледенени и газта замръзва. Целият изпарител е леден и за това като се пали на бензин се решава проблема.
А за стъпковото моторче е така.


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6249
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VWGT » Чет 09 фев 2006 9:42


вече май мога да потвърдя, че проблема ми е бил в заледяването на някои от частите по системата на газовата и моното, вследствие на прибързано превключване от бенз на газ в много големия студ вчера, и проблема както повечето пъти се оказва не е в колицата (както озаглавих темата), а в задкормилното ..(т.е. Аз)

имам и голф 2 1.6 карбуратор, който досега е пален само на газ, изпарителя е на 50к + и продължава да работи без никакви проблеми, но явно моното е по капризно и с него трябва да се съобразяваме


RSI
Мнения: 126
Регистриран на: Нед 25 юли 2004 12:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот RSI » Чет 09 фев 2006 12:04


Stefanoz написа:RSI,смени газстанцията...сега зареждам само на MAT и нямам никакви проблеми зимата :wink: :wink: :wink:

Аз ходя до ОМВ във В.Търново, защото с тяхната газ напоследък правя сравнително нисък разход в сравнение с Лукойл или МАТ в Горна. На друго място не съм и зареждал :)
Както казаха колегите най-вероятно се обледеняват частите. Докато я държах в гаража нямаше проблеми. Днес я подържах малко на място да позагрее и стигнах без проблеми до работа :)


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Чет 09 фев 2006 12:24


VWGT написа:...... проблема както повечето пъти се оказва не е в колицата (както озаглавих темата), а в задкормилното ..(т.е. Аз)


Още вчера мислех да ти го пиша в темата - да си смениш заглавието!
Колата не може да се изложи..... всичко опира до правилна поддръжка и употреба.
А за да запали студена на газ-> антифриза ти трябва да е поне за -50 градуса :idea:


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Чет 09 фев 2006 14:01


Моето обяснение на проблема е ,че при студен изпарител газта си увеличава обема много по-малко и преминава по-голямо количество газ .Най-малкото е да задави двигателя.Лично съм виждал заскрежени свещи,което обяснява защо неможе да запали и веднага на бензин.Ако при първите признаци спреш газта (от ключа) за няколко секунди -помага.
Ако е добра циркулацията на антифриза сигурно е по-добре,защото
някъде четох ,че газта се изпарява до -65.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта