остава проблема с ремъка, но имам чувството че и неговата грижа е в студа ...
колата се изложи ...
- Taffy
- Мнения: 85
- Регистриран на: Пон 08 ное 2004 14:05
- Автомобил: Audi A4
- Двигател: ADR 2000
- Местоположение: София
Същите проблеми. Скъсах си нервите.
Това, което натрупах като опит е да си палите в тея студове на бензин да карате докато стрелката на температурата се вдигне над малките чертички и тогава прехвърлете на газ. Няма да има проблеми.
А това, че като се запали на газ всичко е наред и когато се потегли рухва цялата илюзия, е защото изпарителя и тръбичките са обледенени и газта замръзва. Целият изпарител е леден и за това като се пали на бензин се решава проблема.
А за стъпковото моторче е така.
Това, което натрупах като опит е да си палите в тея студове на бензин да карате докато стрелката на температурата се вдигне над малките чертички и тогава прехвърлете на газ. Няма да има проблеми.
А това, че като се запали на газ всичко е наред и когато се потегли рухва цялата илюзия, е защото изпарителя и тръбичките са обледенени и газта замръзва. Целият изпарител е леден и за това като се пали на бензин се решава проблема.
А за стъпковото моторче е така.
вече май мога да потвърдя, че проблема ми е бил в заледяването на някои от частите по системата на газовата и моното, вследствие на прибързано превключване от бенз на газ в много големия студ вчера, и проблема както повечето пъти се оказва не е в колицата (както озаглавих темата), а в задкормилното ..(т.е. Аз)
имам и голф 2 1.6 карбуратор, който досега е пален само на газ, изпарителя е на 50к + и продължава да работи без никакви проблеми, но явно моното е по капризно и с него трябва да се съобразяваме
имам и голф 2 1.6 карбуратор, който досега е пален само на газ, изпарителя е на 50к + и продължава да работи без никакви проблеми, но явно моното е по капризно и с него трябва да се съобразяваме
-
RSI
- Мнения: 126
- Регистриран на: Нед 25 юли 2004 12:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Stefanoz написа:RSI,смени газстанцията...сега зареждам само на MAT и нямам никакви проблеми зимата![]()
![]()
Аз ходя до ОМВ във В.Търново, защото с тяхната газ напоследък правя сравнително нисък разход в сравнение с Лукойл или МАТ в Горна. На друго място не съм и зареждал
Както казаха колегите най-вероятно се обледеняват частите. Докато я държах в гаража нямаше проблеми. Днес я подържах малко на място да позагрее и стигнах без проблеми до работа
- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
VWGT написа:...... проблема както повечето пъти се оказва не е в колицата (както озаглавих темата), а в задкормилното ..(т.е. Аз)
Още вчера мислех да ти го пиша в темата - да си смениш заглавието!
Колата не може да се изложи..... всичко опира до правилна поддръжка и употреба.
А за да запали студена на газ-> антифриза ти трябва да е поне за -50 градуса
Моето обяснение на проблема е ,че при студен изпарител газта си увеличава обема много по-малко и преминава по-голямо количество газ .Най-малкото е да задави двигателя.Лично съм виждал заскрежени свещи,което обяснява защо неможе да запали и веднага на бензин.Ако при първите признаци спреш газта (от ключа) за няколко секунди -помага.
Ако е добра циркулацията на антифриза сигурно е по-добре,защото
някъде четох ,че газта се изпарява до -65.
Ако е добра циркулацията на антифриза сигурно е по-добре,защото
някъде четох ,че газта се изпарява до -65.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта