Двигателя е ABS мотора 1.8 90 коня МК3,'91 година.
Проблема първоначално беше, че не иска да пали колата сутрин на студено, а веднъж запали ли прекъсва, придърпва, трудно загрява, неравномерно бачка мотора, тресе, като пусна на свободна в движение гасне. А и един път като запали всяко следващо палене е по-лесно. Вчера експериментирах малко. На едно полигонче само на 1-ва 2-ра ръчках докато дойде на 90 градуса. Видимо се пооправи - не гасне в движение, що годе равномерни обороти поддържа.
Днес смених свещите с някви чешки BRISK, заредихме снощи акумулатора та да сме готови за днес, почистихме делкото палеца и капачката там както му се вика. Сега пали, но другите неща си остават. Пробвахме дават искра новите свещи. Интересното е друго - значи като сложихме новите свещи запалихме колата бачка 2-3 мин. и като откачихме свещта да пробваме за искра цялата беше черна, но не влажна. Проверихме и другите - оказа се че на 1-ви и 4-ти цилиндър са много черни, докато на 2-ри и 3-ти са керемиден цвят. Аверите викат (не че са спецове някви, идеи прокарваме само) ремъка не е зацепен както трябва или няма компресия и ще трябва смяна на сегменти, имаше и идея за стъпковия мотор (автоматичен смукач) и други. Ясно че като ида в сервиза вероятно ще я оправят, но точно сега съм малко зле с финансите