обороти на АБФ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот rudoni » Нед 30 ное 2008 20:47


това 115 коня кой мотор е че нещо ми се губи? да нее чипосван?




rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот rudoni » Нед 30 ное 2008 20:56


2ее или .......... пишеш за АБФ ........!? конкретизирай!


Потребителски аватар
Punisher-GTI
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Punisher-GTI » Нед 30 ное 2008 23:14


колата ми първоначално беше с 2Е мотора 115 коня правих много подобрения бях я докарал до там да върви колкото стоков АБФ,и ми попадна един АБФ който беше много стегнат и го сложих на голфа,оригналния маховик на АБФ е към 9 кг. ако не се бъркам нещо и е 228мм. а тоя дето съм в момента е към 3,5кг. и е 210мм оригиналния маховик на 2Е него съм го рязал до макс до колкото позволява,колата става много пъргава с такъв маховик и къса кутия, от начало не ми правеше проблем не гаснеше но сега взе да гасни понякога и като видях на моя приятел че голфа му стой на 950 - 1000 оборота колата е голф 3 АБФ и се зачудих как е направен така сменял съм компютрите но не е от там нещо друго ще е и това се чудя от какво може да е .


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот rudoni » Нед 30 ное 2008 23:32


нещо моторът ти неможе да се адаптира.причините са много!направи една качествена диагностика,и ако всичко на нея е О.К., проблемът е механичен- запушен катализатор/днес се занимавах с същия проблем/,излишен въздух,ниско налягане на горивото и т.н. потърси добре!успех! :wink:


Потребителски аватар
Punisher-GTI
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Punisher-GTI » Пон 01 дек 2008 21:02


за адаптация не съм съгласен с теб все пак е един прост двигател,няма изкуствен интелект :) за горивото не може да е защото гасни понякога когато му хрумне,катализатор няма,единственото което ме съмнява да е да дърпа въздух от някъде,интересува ме ако разместя валовете няма ли да се променят оборотите на двигателя


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот rudoni » Вто 02 дек 2008 13:19


ами първо възстанови всички преправки- вкарай белезите на място ,с контактен спрей провери за засмукване на допълнителен въздух и и удари една диагностика ! ако няма нищо , една адаптация с VAG COM!


Потребителски аватар
Punisher-GTI
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Punisher-GTI » Съб 06 дек 2008 18:20


благодаря за съвета приятел,ще се мача да я оправям че е дразнещо,само ме интересува ако има някои който да знае как да си кача обороти да каже


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот rudoni » Съб 06 дек 2008 22:01


ами нали това ти написах последно! да направиш една адаптация! т.е. да и промениш оборотите! адаптация - приспособяване! :) всеки който има VAG COM или VAG TOOL може да го направи !


Потребителски аватар
Punisher-GTI
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Punisher-GTI » Нед 07 дек 2008 10:42


ок,благодаря приятел :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта