обороти на АБФ
- Punisher-GTI
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
колата ми първоначално беше с 2Е мотора 115 коня правих много подобрения бях я докарал до там да върви колкото стоков АБФ,и ми попадна един АБФ който беше много стегнат и го сложих на голфа,оригналния маховик на АБФ е към 9 кг. ако не се бъркам нещо и е 228мм. а тоя дето съм в момента е към 3,5кг. и е 210мм оригиналния маховик на 2Е него съм го рязал до макс до колкото позволява,колата става много пъргава с такъв маховик и къса кутия, от начало не ми правеше проблем не гаснеше но сега взе да гасни понякога и като видях на моя приятел че голфа му стой на 950 - 1000 оборота колата е голф 3 АБФ и се зачудих как е направен така сменял съм компютрите но не е от там нещо друго ще е и това се чудя от какво може да е .
- Punisher-GTI
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
за адаптация не съм съгласен с теб все пак е един прост двигател,няма изкуствен интелект :) за горивото не може да е защото гасни понякога когато му хрумне,катализатор няма,единственото което ме съмнява да е да дърпа въздух от някъде,интересува ме ако разместя валовете няма ли да се променят оборотите на двигателя
- Punisher-GTI
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Punisher-GTI
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 64 госта