колеги при натиснат съединител на парва скорост, когато сам готов да трагвам вкарвам колата в лютеницата, колата все едно изка да трагне и дори се помества леко какав може да е проблема?
Колега, пише малко по-ясно.
Правилното поставяне на препинателни знаци помага.
mod edit: dobrin
При натиснат съединител и много газ колата леко помръдва?
- chefo.gti3
- Мнения: 132
- Регистриран на: Съб 01 мар 2008 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- chefo.gti3
- Мнения: 132
- Регистриран на: Съб 01 мар 2008 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- kostadin_pirishanchin
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пет 07 ное 2008 9:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Банско
Re: При натиснат съединител и много газ колата леко помръдва
[quote="chefo.gti3"]колеги при натиснат съединител на парва скорост, когато сам готов да трагвам вкарвам колата в лютеницата, колата все едно изка да трагне и дори се помества леко какав може да е проблема?
шофьора най вероятно

шофьора най вероятно
- chefo.gti3
- Мнения: 132
- Регистриран на: Съб 01 мар 2008 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
chefo.gti3 написа:питам просто дали е нормално или има някакав проблем,когато стигне някаде около 6000 оборота, все едно е на полусъединител
Аз не разбрах само от какъв зор натискаш съединителя и настъпваш двигателя до такива обороти?Каква е целта на цялата тази операция?
Не е нормално това,което го правиш.Днес цял ден седя и се чудя това за какво ли го правиш?Може би ти се сменява съединител,или просто така проверяваш лагера колко е издръжлив?
- chefo.gti3
- Мнения: 132
- Регистриран на: Съб 01 мар 2008 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
[/quote]chefo.gti3 написа:о значи е от лагера, благодаря ти колега аз се чудя що става така.
защото на празен ход има леко тракане и ми казаха че е от лагера.
Не колега,от лагера колата не може да се движи,просто му разказваш играта по този начин.В един прекрасен ден ще натиснеш педала на съединителя и вътре ще стане мармалад като се раздроби лагера след такова кощунство от твоя страна.Просто недоумявам,как ти е дошло на акъла да го правиш това и каква е целта.
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
колеги при натиснат съединител на парва скорост, когато сам готов да трагвам вкарвам колата в лютеницата, колата все едно изка да трагне и дори се помества леко какав може да е проблема?
Под наклон си най- вероятно а защо влизаш в лютеницата един господ знае явно си мразиш колата. На 1200 оборота прави ли го ?
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
peterko написа::( здр. колеги от скоро съм собственик на голф3,проблема при мен е че съединителят ми отделя мн.високо,и като тръгна и подам по рязко газ пребуксува бихте ли ми казали дали може отнякъде да се регулира или тр. да се сменя целия съединител.благодаря ви предварително за инф.
Щом боксува сменявай.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта