въпрос за касетофона

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
absent
Мнения: 427
Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

въпрос за касетофона

Мнениеот absent » Нед 21 дек 2008 17:24


колеги да ви питам касетофона(мп3 JVC) нещо взе да се ебав....
та като е огасена колата си бачка перфектно :shock като запаля и почва да забива ? кво ли не се мъчих така си прави трябва да го слушам като несъм запалил , при огасена кола напрежението е 12,9
като запаля 14.2 незнам това дали има нещо общо помагайте




theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Мнениеот theultimate » Нед 21 дек 2008 18:28


Кога точно забива? Като изфорсираш ли или на празен ход? Ако е при форсиране измери напрежението тогава да не би да скача прекалено много.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19731
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 21 дек 2008 19:30


Другото, което ми хрумва е кабел или свещ в края на жизнения си път. В резултат- множество смущения в бордовата мрежа.


Потребителски аватар
absent
Мнения: 427
Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот absent » Нед 21 дек 2008 19:41


когато запаля и край с музиката ,примерно свири си диска и като запаля колата само си пише плей и нищо не свири даже неще и да огасне ,като огася мотора и веднага тръгва единственното което е различно е че напрежението е по високо с около 2 волта


Потребителски аватар
hakera_71
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 23 окт 2008 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Поморие

Мнениеот hakera_71 » Нед 21 дек 2008 21:51


имаш проблем със захранването.провери си плюсовия кабел на буксата и кабела за паметта


Потребителски аватар
absent
Мнения: 427
Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот absent » Нед 21 дек 2008 22:29


да стига си + до касетофона по горе писах че е 14.2 волта като запаля
а да питам според вас каде е проблема касетофона или колата ?


Потребителски аватар
gyleto
Мнения: 309
Регистриран на: Сря 09 май 2007 22:40
Автомобил: Golf 2
Двигател: PL 1991
Местоположение: Пловдив

Мнениеот gyleto » Пон 22 дек 2008 2:08


Пробвай го и на друг автомобил как работи и ще разбереш най лесно а колкото до волтовете е нормално да стават 14.....14,2 не е проблем аз си връзвам всеки касетофон директно от акумулатора с директен кабел няма проблем :D


eng.Kostadinov
Мнения: 109
Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот eng.Kostadinov » Пон 22 дек 2008 12:15


Здравей колега,
това което ми описваш ме навежда на мисълта, че проблема ти е в колата. Аргументите са, че при запалване на автомобила и включена преди това музика се забелязва прекъсване на захранването към касетофона, с цел предпазване от мощни импулсни смущения. Това е вид защита, а факта че при запален двигател - захранване от алтернатора имащ вероятно повишено захранващо напрежение и в следствие се задейства защитата, която отпуска чак при спирането му. Погледни, дали не ти свети лампичката за зареждане на акумулатора при запален двигател. Търси проблема в променящо се напрежение на алтернатора или пробил диод от изправителната плочка. Малко вероятно е касетофона ти да се бърка.
Поздрави



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта