Това,че изпарителя ти е на най-високо е грешка.Винаги разширителното ти казанче трябва да е най-високо!!!sashoskiora написа:А с изпарител някой имал ли е проблем,и къде отива антифриза
Парното да предположа че се губи заради антифриза,въпреки че изпарителя е най-на високо и е загрят,колата работи на газ добре.
VW GOLF 1.8 ABS-Проблем с охладителна система
- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
balamata написа:Това,че изпарителя ти е на най-високо е грешка.Винаги разширителното ти казанче трябва да е най-високо!!!sashoskiora написа:А с изпарител някой имал ли е проблем,и къде отива антифриза
Парното да предположа че се губи заради антифриза,въпреки че изпарителя е най-на високо и е загрят,колата работи на газ добре.
Е над кутията на въздушния филтър е на 1.8ABS ама така я взех, но 1-на година никакъв проблем а сега незнам какво и стана термостата ли здаде багажа.Тя да не губи антифриз а другото се надявам ще се оправи.
- peachbaby
- Мнения: 175
- Регистриран на: Вто 23 дек 2008 10:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
зна4и колега 6том трудно загрява в движение смени си термостата -не е 4ак толова скап.преди 2 години и на мен ми се губе6е те4ност по 600-800 гр.на седмица.но6тем слагах ка6они под колата та ако има те4 да се види по ясно.нема6е капки-ни6то.не мокре6е никаде.поразпитах тук-там и ме посаветваха да си купя една добавка за охл.систама.купих си я ,из4аках да загрее колата и я сипах/има си доза на кутииката по колко да се сипва според литрите на охл.система/.от тогава не сам усетил разлика в нивото на те4нота.пробваи ако ре6и6.дано се оправиsashoskiora написа:Смених един О-пръстен на температурния датчик има вероятност от там да е текло,долях антифриз и карах доста сега няма загуба на течност,но стрелката ми е по надолу и парното е по слабо,термостата държи и отваря късно поне на допир маркучите са доста топли.На място включва и перката но парното ми е по слабо от преди това ме притеснява,а и в движение не загрява както преди.Мисля да пробвам и с нов термостат.
- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Парното не ти работи заради байпаса който е сложен преди радиятора на купето.
Има 2 тройничета на входящият и изходящият маркуч на парното когато се прецакат парно няма защото системата върти водата през тях а не през радиаторчето на купето. Решението е - отстраняват се след което се слагат ПВЦ тръби за гореща вода на тяхно място и проблема е решен. Байпасчетата до колкото ми е известно се слагат за да регулират налягането на антифриза и изпарителя да не замръзне(за последното не съм сигурен на 100%).
Мнението ми е некомпетентно за конкретната тема ако може го изтрийте благодаря предварително
.
Има 2 тройничета на входящият и изходящият маркуч на парното когато се прецакат парно няма защото системата върти водата през тях а не през радиаторчето на купето. Решението е - отстраняват се след което се слагат ПВЦ тръби за гореща вода на тяхно място и проблема е решен. Байпасчетата до колкото ми е известно се слагат за да регулират налягането на антифриза и изпарителя да не замръзне(за последното не съм сигурен на 100%).
Мнението ми е некомпетентно за конкретната тема ако може го изтрийте благодаря предварително
Последна промяна от Pavcho2 на Вто 06 яну 2009 12:16, променено общо 1 път.
- zdravko555
- Мнения: 642
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Видин
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта