VW GOLF 1.8 ABS-Проблем с охладителна система

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Мнениеот balamata » Съб 03 яну 2009 14:31


sashoskiora написа:А с изпарител някой имал ли е проблем,и къде отива антифриза :?:
Парното да предположа че се губи заради антифриза,въпреки че изпарителя е най-на високо и е загрят,колата работи на газ добре.
Това,че изпарителя ти е на най-високо е грешка.Винаги разширителното ти казанче трябва да е най-високо!!!




Потребителски аватар
sashoskiora
Мнения: 449
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sashoskiora » Съб 03 яну 2009 14:50


balamata написа:
sashoskiora написа:А с изпарител някой имал ли е проблем,и къде отива антифриза :?:
Парното да предположа че се губи заради антифриза,въпреки че изпарителя е най-на високо и е загрят,колата работи на газ добре.
Това,че изпарителя ти е на най-високо е грешка.Винаги разширителното ти казанче трябва да е най-високо!!!


Е над кутията на въздушния филтър е на 1.8ABS ама така я взех, но 1-на година никакъв проблем а сега незнам какво и стана термостата ли здаде багажа.Тя да не губи антифриз а другото се надявам ще се оправи.


javor_bg
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот javor_bg » Съб 03 яну 2009 15:08


Все пак обаче трябва да има някакво налягане в системата. Ако няма никакво то клапанчето на капачката най-вероятно е изфирясало. Виж и тапите на блока да няма оттам теч. Кара ли малко само на бензин да видиш дали не е от газовата уредба?


Потребителски аватар
peachbaby
Мнения: 175
Регистриран на: Вто 23 дек 2008 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот peachbaby » Нед 04 яну 2009 13:14


sashoskiora написа:Смених един О-пръстен на температурния датчик има вероятност от там да е текло,долях антифриз и карах доста сега няма загуба на течност,но стрелката ми е по надолу и парното е по слабо,термостата държи и отваря късно поне на допир маркучите са доста топли.На място включва и перката но парното ми е по слабо от преди това ме притеснява,а и в движение не загрява както преди.Мисля да пробвам и с нов термостат.
зна4и колега 6том трудно загрява в движение смени си термостата -не е 4ак толова скап.преди 2 години и на мен ми се губе6е те4ност по 600-800 гр.на седмица.но6тем слагах ка6они под колата та ако има те4 да се види по ясно.нема6е капки-ни6то.не мокре6е никаде.поразпитах тук-там и ме посаветваха да си купя една добавка за охл.систама.купих си я ,из4аках да загрее колата и я сипах/има си доза на кутииката по колко да се сипва според литрите на охл.система/.от тогава не сам усетил разлика в нивото на те4нота.пробваи ако ре6и6.дано се оправи :wink: добавката е от 6ел,казва се ,,,stop leak & sealer,,,в жалта туби4ка е сас 4ервен етикет


Потребителски аватар
sashoskiora
Мнения: 449
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sashoskiora » Нед 04 яну 2009 23:44


Е сега ще я видя тази седмица как ще е засега вече втори ден няма загуба или е минимална в смисъл че нали се разширява и немога да разбера мисля да не отварям капака няколко дни и тогава да проверя че я мисля като малко дете :D


Потребителски аватар
sashoskiora
Мнения: 449
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sashoskiora » Вто 06 яну 2009 9:43


Как да провера капачката на разширителния съд-изпуска ми.Но се притеснявам да не взема някоя която няма да отваря


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Вто 06 яну 2009 10:01


Парното не ти работи заради байпаса който е сложен преди радиятора на купето.
Има 2 тройничета на входящият и изходящият маркуч на парното когато се прецакат парно няма защото системата върти водата през тях а не през радиаторчето на купето. Решението е - отстраняват се след което се слагат ПВЦ тръби за гореща вода на тяхно място и проблема е решен. Байпасчетата до колкото ми е известно се слагат за да регулират налягането на антифриза и изпарителя да не замръзне(за последното не съм сигурен на 100%).


Мнението ми е некомпетентно за конкретната тема ако може го изтрийте благодаря предварително :).

Последна промяна от Pavcho2 на Вто 06 яну 2009 12:16, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
zdravko555
Мнения: 642
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Видин

Мнениеот zdravko555 » Вто 06 яну 2009 10:20


че на тройките има ли такъв байпас? не беше ли само на голф 2


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Вто 06 яну 2009 10:29


Аз верно, че го пиша за 2ойка обаче не мисля че тройката няма такова нещо.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 06 яну 2009 10:44


Pavcho2 написа:Аз верно, че го пиша за 2ойка обаче не мисля че тройката няма такова нещо.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта